DeniseES schreef:Van mij mag hij ook gewoon over het hek hoor... Het klinkt misschien heel cru allemaal, maar wanneer iemand jouw spullen jat hoop je stiekem ook dat dat bij hun gebeurd, als iemand iets sloopt, wil je dan niet dat er iets van hem gesloopt wordt? Als iemand een ander persoon vermoord, zeg je dan ook... ach, hij is niet goed opgevoed, laten we zijn ouders achterna gaan zitten...
Nee, sorry maar het is niet oog om oog
Er is een rechtssysteem voor dergelijke dingen. Bij minderjarigen komen de ouders er aan de pas en ben je meerderjarig mag je helemaal zelf voor je daden opdraaien.
Het is logisch dat kind + ouders gestraft zullen worden, maar hoe en wat dat besluit het recht. En ik mag hopen dat daar mensen tussen zitten die niet zomaar iemand over het hek wil gooien en hopen dat ie dan verslonden wordt door meneer de krokodil
Sorry maar als mensen zo gaan denken vraag ik écht waar de wereld heen gaat. Natuurlijk is het balen dat het bij jou gebeurt, maar ik zou het niemand anders gunnen om ook mee te maken. Dat vind ik een erg lage manier van denken