Jongen voert dierentuinreptielen aan krokodil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mitchall

Re: Jongen voert dierentuinreptielen aan krokodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:32

Wat is er toch mis met deze wereld !!
Arme beesten Verdrietig

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:39

Ze gaan wel proberen om de ouders te vervolgen en ik hoop van harte dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Ik las in de krant dat deze jongen een half uur dieren over het hek heengooide zonder ook maar 1 spoortje van uitdrukking op zijn gezicht te tonen. Er is iets vreselijk mis in dit gezin.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 10:27

Van mij mag hij ook gewoon over het hek hoor... Het klinkt misschien heel cru allemaal, maar wanneer iemand jouw spullen jat hoop je stiekem ook dat dat bij hun gebeurd, als iemand iets sloopt, wil je dan niet dat er iets van hem gesloopt wordt? Als iemand een ander persoon vermoord, zeg je dan ook... ach, hij is niet goed opgevoed, laten we zijn ouders achterna gaan zitten...

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 10:34

DeniseES schreef:
Van mij mag hij ook gewoon over het hek hoor... Het klinkt misschien heel cru allemaal, maar wanneer iemand jouw spullen jat hoop je stiekem ook dat dat bij hun gebeurd, als iemand iets sloopt, wil je dan niet dat er iets van hem gesloopt wordt? Als iemand een ander persoon vermoord, zeg je dan ook... ach, hij is niet goed opgevoed, laten we zijn ouders achterna gaan zitten...

Nee, sorry maar het is niet oog om oog Nagelbijten / Gniffelen Er is een rechtssysteem voor dergelijke dingen. Bij minderjarigen komen de ouders er aan de pas en ben je meerderjarig mag je helemaal zelf voor je daden opdraaien.

Het is logisch dat kind + ouders gestraft zullen worden, maar hoe en wat dat besluit het recht. En ik mag hopen dat daar mensen tussen zitten die niet zomaar iemand over het hek wil gooien en hopen dat ie dan verslonden wordt door meneer de krokodil Nagelbijten / Gniffelen

Sorry maar als mensen zo gaan denken vraag ik écht waar de wereld heen gaat. Natuurlijk is het balen dat het bij jou gebeurt, maar ik zou het niemand anders gunnen om ook mee te maken. Dat vind ik een erg lage manier van denken Nagelbijten / Gniffelen

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 15:43

Hoe komt zo'n joch op het idee? Nagelbijten / Gniffelen
Wat ik trouwens wel raar vind is dat niemand in de gaten heeft gehad waar dat joch mee bezig was? Want in het artikel staat dat hij een half uur zijn gang heeft kunnen gaan..

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 19:02

Ook ik ben stomverbaast, Hoe in godsnaam krijgt hij het voorelkaar, want ook al was het niet zo k.varaan, dat andere beest wat in de mond van die krokodil hangt lijkt ook niet zo klein en dan die krokodil zelf brr (ik zou er nog niet eens zo dicht bij in de buurt willen zijn). Weet niet wat het kind bezielde, maar dit is toch wel erg.

Alleen wel jammer dat ouders er altijd voor op moeten draaien, het is mischien wel vaak daar het probleem... maar soms zijn er ook andere oorzaken. Ik ga daar niet over oordelen, niet zolang ik zelf nog niet ouder ben.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:13

niet zo gek dat ouders er ook voor opdraaien,die zijn tot zekere hoogte verantwoordelijk voor hun kind.
zeker als het kind nog niet berecht kan worden

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 10:42

is wel zo natuurlijk, maar toch ouders willen dit vast ook niet dat hun kind dit doet....

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:40

Eerst gedood en daarna levend gevoerd..best apart Tong uitsteken
Maar het is wel erg triest...!