Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ik vind het heel jammer en heel stom dat ze Hillary afgeserveerd hebben. Obama had opeens heel veel geld om te kunnen winnen en je mag je afvragen waarom, niet omdat degenen met geld hem wilden hebben.
Een man van 75 jaar gaat winnen en als hij wat krijgt, zoals een beroerte of zo, heeft Amerika opeens een super rechtse vrouwelijke president die zwaar gelovig is (als het haar uitkomt) totaal geen enkele ervaring heeft, voor wapens en oorlog is en tegen homo's, abortus etc etc.
Dat gaat leuk worden.
Maanling schreef:hhahaha doet me denken aan onze eigen verkiezingen.Die conventies de hele tijd op tv... die kadidaten die zeggen wat het publiek wilt horen en het publiek trapt er met zijn grote voeten weer in. Helemaal in trance en tot tranen geroerd want 'hij zegt precies de goede dingen!'.
uhu.
Zouden amerikanen dan echt zo dom zijn?
Thats_Me schreef:Ik vind het echt zonde van het geldEr gaan miljoenen (of waren het nou miljarden
) doorheen aan die campagnes. Dat kunnen ze toch veel beter besteden lijkt mij. Valt genoeg op te lappen in Amerika. Dan kan je toch beter daar aandacht en geld in steken en laten zien dat je ook écht doet wat je zegt. Nu al, voodat je president wordt.
Maar goed blijft politiek hoop roepen en beloven en weinig waarmaken.