Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:De beste man had ook aan taxi kunnen nemen, iedereen weet dit en als je dan tóch het risico neemt...Sja dan is dat toch echt voor eigen rekeing.
Chiqa schreef:De beste man had ook aan taxi kunnen nemen, iedereen weet dit en als je dan tóch het risico neemt...Sja dan is dat toch echt voor eigen rekeing.
Miss_Montana schreef:Ik denk dat als het om je kind gaat dat het risico op die boete je even niets kan schelen
Chiqa schreef:Miss_Montana schreef:Ik denk dat als het om je kind gaat dat het risico op die boete je even niets kan schelen
Dan moet je dr ook niet over vallen als je dan een dikke prent krijgt
Chiqa schreef:Miss_Montana schreef:Ik denk dat als het om je kind gaat dat het risico op die boete je even niets kan schelen
Dan moet je dr ook niet over vallen als je dan een dikke prent krijgt
Lielle schreef:een dikke prent of ruim 6000 euro vind ik nogal een verschil
kaotictjinta schreef:whow Kimmie dat wist ik ook niet!
Geen auto uitlenen aan bezoek uit Nederland dus.
Vind het wel een "rare aktie".
Snap dat het vanwege de bpm is, maar een regel dat je bv. niet langer dan een maand met een buitenlands kenteken mag rijden lijkt me logischer.
sharir schreef:raar zeg.
Er zijn toch genoeg mensen die net over de gens werken.
Dan kan je ook niet meer met de auto op vakantie of zie ik het nou helemaal verkeerd