Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
barbara1970 schreef:Ja weet ook niet wat ik er van moet denken hoor, ik heb me geitjes hier rondlopen en ook al is Emmeloord heel ver weg mijn eerste reactie was straks vreten ze me geitjes ook nog op.
bromfiets schreef:barbara1970 schreef:Ja weet ook niet wat ik er van moet denken hoor, ik heb me geitjes hier rondlopen en ook al is Emmeloord heel ver weg mijn eerste reactie was straks vreten ze me geitjes ook nog op.
Bovendien kan een gestolen schaap volgens mij nooit rein vlees geven, maar dat kan aan mij liggen
Zaina schreef:Ten eerste, 'krak' is het ramadaN. en de schapen worden pas geslacht NA ramadaN. het 'suikerfeest' valt dit jaar begin oktober.
ten tweede, is het echt niet toegestaan in de Islam om een schaap van een ander te slachten hoor. als je geen geld hebt om een schaap te kopen hoef je niks te slachten.
ten derde, jullie weten niet eens of een moslim dit heeft gedaan, maar toch gaan jullie er allemaal van uit.
daar zakt mijn broek ook van af
KiWiKo schreef:Zaina schreef:Ten eerste, 'krak' is het ramadaN. en de schapen worden pas geslacht NA ramadaN. het 'suikerfeest' valt dit jaar begin oktober.
ten tweede, is het echt niet toegestaan in de Islam om een schaap van een ander te slachten hoor. als je geen geld hebt om een schaap te kopen hoef je niks te slachten.
ten derde, jullie weten niet eens of een moslim dit heeft gedaan, maar toch gaan jullie er allemaal van uit.
daar zakt mijn broek ook van af
Waar zeg ik dat dan? ik zeg alleen dat dit soort sjut 15 jaar geleden niet voorkwam.............