Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjay schreef:er is ooit ergens een orca baby met de fles gevoed en dat was succes vol deze was ook zijn moeder kwijt na een of andere storm maar ja daar is deze walvis gewoon veel te groot voor om ergens onder te brengen dus het is misschien heel banketstaaf maar de natuurlijk zijn gang laten gaan is waarschijnlijk het beste. euthanaseren vind ik ook weer een beetje ver gaan haaien en orcas moeten toch ook eten en laat dit nou eens een lekker maaltje zijn?
Horsesandme schreef:Mjay schreef:er is ooit ergens een orca baby met de fles gevoed en dat was succes vol deze was ook zijn moeder kwijt na een of andere storm maar ja daar is deze walvis gewoon veel te groot voor om ergens onder te brengen dus het is misschien heel banketstaaf maar de natuurlijk zijn gang laten gaan is waarschijnlijk het beste. euthanaseren vind ik ook weer een beetje ver gaan haaien en orcas moeten toch ook eten en laat dit nou eens een lekker maaltje zijn?
Hier ben ik het mee eens. Ik hoop dat hij zijn moeder nog vind. Anders zal hij gewoon worden opgegeten. Zo is de natuur die beesten moeten ook eten. Vind niet dat ze hem moeten euthaniseren
furious schreef:Ik denk ook dat deze walvisbaby te bekend was om hem op een natuurlijke manier dood te laten gaan.
Dat beestje was wel al meerdere keren aangevallen door haaien.