Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Skess_ schreef:en dat nog wel in Staphorst.....
_Skess_ schreef:Staphorst is heel Christelijk. Het gebruiken van voorbehoedsmiddelen is daar volgens de kerk streng verboden. Het krijgen van kinderen is daar ook erg belangrijk. Kinderen spelen daar een zeer belangrijke rol in de samenleving. Het krijgen van veel kinderen is daar zeer belangrijk. Een gezin bestaat uit minstens 4/5 kinderen.
Omdat kinderen daar zo belangrijk zijn, verbaast het me dat er een kind om het leven wordt gebracht in Staphorst;)
Citaat:Ook krijgt de vader pastorale steun van ds Tj de Jong van de Hersteld Hervormde Gemeente in Staphorst, waartoe het gezin behoort.
Volgens de 'uitermate geschokte' dominee waren er geen signalen dat het gezin in nood verkeerde. "Het is een keurig, net en plezierig gezin."
_Skess_ schreef:Ik scheer ze niet over een kam, maar Staphorst is gewoon heel christelijk. Ik heb er vlak in de buurt gewoont en heb het dus niet van een vreemde
deze smileybetekend voor mij dat ik het erg vind. Heeft voor iedereen weer een andere betekenis.
__baron__ schreef:nee idd, zou het ook nooit kunnen maar ja wie weet in welke staat de moeder geweest is om tot deze eventuele daad te komen
lijkt me toch dat een drie jarige geen lussen kan knopen