Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mazzel-meid schreef:Volgens Amanda zijn de meisjes zwanger geraakt zodat ze iemand hebben die onvoorwaardelijk van ze houdt. "Ik heb nog proberen uit te leggen dat het moeilijk is je geliefd te voelen als een kind om drie uur 's nachts schreeuwt om gevoed te worden," aldus Amanda.
De school is nu aan het kijken welke mogelijkheden ze nog hebben om de seksuele voorlichting op school uit te breiden en om anticonceptiemiddelen uit te delen. Daarnaast gaan ze kijken hoe het verder moet met de opvang voor de baby's als de meiden na de zomervakantie weer naar school moeten.
Bron; fok.nl
jemig, ik vind dit best heftig, dat deze jonge meisjes opzettelijk zwanger proberen te worden met z'n allen.
Lijkt wel een hype..
Niks tegen tienermoeders hoor, vaak is dat ongepland, maar zulke jonge meiden, weten die uberhaupt waar ze aan beginnen?
Miss_Malfoy schreef:Gatverdamme, net als van wat in engeland een poosje was, dat ze een pact sloten om zelfmoord te plegen...
Miss_Malfoy schreef:Ja daar dacht ik ook aan.Gatverdamme, net als van wat in engeland een poosje was, dat ze een pact sloten om zelfmoord te plegen...
fiekhe schreef:Miss_Malfoy schreef:Ja daar dacht ik ook aan.Gatverdamme, net als van wat in engeland een poosje was, dat ze een pact sloten om zelfmoord te plegen...
Ik vind het erg zielig voor die kinderen, wat moet er van hun worden vraag ik me dan af.
Blinnii schreef:Dat is wel heel erg cru gezegd Miss_Malfoy. Ook als tienermoeder kun je het nog ver schoppen, mits je maar je tijd goed weet in te delen en prioriteiten kunt stellen ed.
Ik vind het echt heel erg om te lezen dat meisjes nu al een pact sluiten om collectief zwanger te worden.
Het maak je jeugd toch voor een groot gedeelte tot een einde en je eigen gang gaan kan echt niet meer.
Bovendien worden de baby's vaak het slachtoffer van dit soort 'acties' en dat vind ik helemaal sneu.
Dat betekent niet natuurlijk dat je met een kind dus nergens meer kunt komen, dat ligt maar net aan je eigen instelling.
merrietje schreef:Zoiets gebeurd ook ech talleen in Amerika..
Blinnii schreef:Of de volwassen mannen verkrachten jonge meisjes of zelfs baby's omdat bepaalde stammen geloven dat je dan geneest.
Sammie schreef:merrietje schreef:Zoiets gebeurd ook ech talleen in Amerika..
Nee, hoor. In zuid afrika gebeuren soort gelijke dingen. Alleen dan op een dodelijk niveau. Bewust iemand verkrachten zodat die persoon ook aids krijgt. Aangezien aids daar taboe is willen de jongeren niet 'alleen' sterven, dus verkrachten ze een leeftijdsgenoot.