Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Vind Nederlanders trouwens wel een beetje hypocriet hoor.. 1 stervende hond is o zo zielig.. maar kistkalveren, kooikippen, varkens castreren zonder verdoving, kippenvleesindustrie, kortom eigenlijk de hele bio-industrie daar zeggen de meeste mensen weer niks van en het grootste deel van de Nederlanders investeerd er zelfs dagelijks in.
_Nelleke_ schreef:Vind Nederlanders trouwens wel een beetje hypocriet hoor.. 1 stervende hond is o zo zielig.. maar kistkalveren, kooikippen, varkens castreren zonder verdoving, kippenvleesindustrie, kortom eigenlijk de hele bio-industrie daar zeggen de meeste mensen weer niks van en het grootste deel van de Nederlanders investeerd er zelfs dagelijks in.
OnlyLoes schreef:_Nelleke_ schreef:Vind Nederlanders trouwens wel een beetje hypocriet hoor.. 1 stervende hond is o zo zielig.. maar kistkalveren, kooikippen, varkens castreren zonder verdoving, kippenvleesindustrie, kortom eigenlijk de hele bio-industrie daar zeggen de meeste mensen weer niks van en het grootste deel van de Nederlanders investeerd er zelfs dagelijks in.
Helemaal mee eensDaarom ben ik vegetariër.
Aldewereld schreef:Ik heb de foto's gezien een paar dagen geleden en ze spoken nog steeds door mijn hoofd. Mensen met een hapje en drankje die rondom die uitgehongerde hond stonden (niemand die dat dier aandacht schonk) en je zag deze hond, broodmager, iedere dag zwakker en zwakker worden.
Lag op de grond aan een korte ketting, koppie ineen. Kan echt wel janken dat mensen zoiets doen en vooral dat NIEMAND daar heeft ingegrepen. Hondje lag temidden van mensen, maar niemand die een vinger uitstak.Heel erg. Echt heel erg
OnlyLoes schreef:Aldewereld schreef:Ik heb de foto's gezien een paar dagen geleden en ze spoken nog steeds door mijn hoofd. Mensen met een hapje en drankje die rondom die uitgehongerde hond stonden (niemand die dat dier aandacht schonk) en je zag deze hond, broodmager, iedere dag zwakker en zwakker worden.
Lag op de grond aan een korte ketting, koppie ineen. Kan echt wel janken dat mensen zoiets doen en vooral dat NIEMAND daar heeft ingegrepen. Hondje lag temidden van mensen, maar niemand die een vinger uitstak.Heel erg. Echt heel erg
Jeetje.. Verschrikkelijk! Wat een egoïstische, walgelijke, vreselijke mensen zijn dat zeg!![]()
Ben blij dat ik het niet gezien heb.. Kan echt niet begrijpen dat mensen naar zoiets willen/kunnen kijken! Kunst.. Ja echtwel joh! Echt zo knap dat die man dat even verzint, en die uitvoering.. Wouw echt geweldig..
BrittKitt schreef:_Nelleke_ In spanje mag dat dan wel zo zijn (wat al erg genoeg is), de tentoonstelling vind plaats in midden amerika. Als mensen daar net zo dom zijn en zulke 'vreemde' (in mijn ogen) normen en waarden hebben.. Daar is dierenmishandeling namelijk wél een issue, dus ik hoop echt dat er daar wel iets aan gedaan wordt..
_Nelleke_ schreef:BrittKitt schreef:_Nelleke_ In spanje mag dat dan wel zo zijn (wat al erg genoeg is), de tentoonstelling vind plaats in midden amerika. Als mensen daar net zo dom zijn en zulke 'vreemde' (in mijn ogen) normen en waarden hebben.. Daar is dierenmishandeling namelijk wél een issue, dus ik hoop echt dat er daar wel iets aan gedaan wordt..
Ik had het niet over Spanje maar over Spaanstalige landen.. In veel midden en zuid amerikaanse landen spreken ze ook Spaans
Maargoed, wat ik wilde aangeven is dat ik het cru vind dat er voor 1 hond een hele hijsa is.. terwijl er daar dagelijks honderden (danwelniet duizenden) honden en katten in erbarmelijke omstandigheden leven en op gruwelijke wijze sterven, waar je bijna nooit iets over hoort.