Tiener bekent tien aanrandingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 20:38

Uitgegeven: 22 mei 2008 19:50

ZWIJNDRECHT - Een 14-jarige jongen uit Zwijndrecht heeft bekend de afgelopen maanden tien vrouwen in Zwijndrecht en Hendrik-Ido-Ambacht onzedelijk te hebben benaderd. Dat heeft een woordvoerder van de politie donderdag laten weten.

De jongen liet zijn geslachtsdeel zien, deed oneerbare voorstellen, betastte borsten en billen van een aantal vrouwen en greep een vrouw in het kruis. Hij is maandag aangehouden.

Vier van de tien vrouwen hebben aangifte gedaan. De politie roept de overige slachtoffers op dat ook te doen.

Stoer

De tiener randde de vrouwen aan om stoer te doen tegenover zijn vrienden. De politie onderzoekt of die jongens ook seksueel afwijkend gedrag vertonen en sluit nieuwe aanhoudingen niet uit.

Dinsdag maakte de politie ook al melding van een dergelijk geval. Een minderjarige jongen uit Hardinxveld-Giessendam heeft bekend in zijn woonplaats drie vrouwen te hebben aangerand. Ook viel hij in het afgelopen half jaar meerdere vrouwen lastig.

De politie wilde niet zeggen hoe oud de dader is, maar ingewijden meldden dat het om een 13-jarige jongen gaat. Volgens de politie waren de vrouwen onbekenden van de jongen en willekeurige slachtoffers. De politie kwam de jonge dader op het spoor na aangiftes.

Bron: www.nu.nl

Dit is echt ziek! Heb er geen woorden voor! Boos!

Anoniem

Re: Tiener bekent tien aanrandingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:10

14 jaar joh....

Ouders moeten echt hun kinderen weer eens gaan opvoeden Boos!
Dit slaat toch nergens op!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:03

Hoe denk je dat die ouders aan dat kind komen Lips are sealed
zo vader zo zoon...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:39

Stoeptegel schreef:
zo vader zo zoon...

Doe effe normaal zeg. Nors opkijken

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:41

Stoeptegel....doe ff normaal.
Ben je niet helemaal lekker ofzo...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:43

Verdrietig

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 14:56

Jeetje het wordt helaas steeds gekker!
Hoop dat die jongen laten inziet dat het wel een beetje belachelijk is wat hij heeft gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:05

En dan wordt er nog door sommige mensen gezegt...t kind kan dr niets aan doen,
is een product van zn opvoeding.
Dr zit een steek los bij dat kind, gooi maar in een diepe kerker ofzo.
Water en brood weer....Onee ze komen in een jeugdgevangenis waar
ze het vrolijk met elkaar mogen doen Huilen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:52

Zoiets is echt onbegrijpelijk
We hadden het gister nog over ''de jeugd van tegenwoordig''...
Ik voelde me gewoon oud toen ik zei: Vroeger deden wij dergelijke dingen niet,... vroeger durfde wij dat niet,...

Echt belachelijk gewoon Boos!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:55

Cyntje schreef:
Zoiets is echt onbegrijpelijk
We hadden het gister nog over ''de jeugd van tegenwoordig''...
Ik voelde me gewoon oud toen ik zei: Vroeger deden wij dergelijke dingen niet,... vroeger durfde wij dat niet,...

Echt belachelijk gewoon Boos!

Deze dingen gebeurde vroeger ook genoeg Lachen maar toen kwamen ze gewoon niet zo verspreid in het nieuws Lachen
De jeugd van vroeger was even erg Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:57

Nou ik ben toch echt wel van mening dat de jeugd van tegenwoordig echt wel minder respect heeft en anders met dingen omgaat dan wij destijds!
Ik heb het gister zelf nog in levende lijve ondervonden Knipoog

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 12:30

Stoeptegel schreef:
zo vader zo zoon...

Verward

Waar slaaaat deze opmerking op? Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 12:32

_Linda_ schreef:
Stoeptegel schreef:
zo vader zo zoon...

Verward

Waar slaaaat deze opmerking op? Nors opkijken

Ach, hij zegt het zelf al. Zo vader zo zoon hè. Zal wel erfelijk bepaald zijn.

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:30

Guernica, dat snap ik. Knipoog

Maar hoe kan je dat nou zeggen terwijl je dat helemaal niet kan weten.
Beetje kort door de bocht zo..

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:35

Cyntje schreef:
Nou ik ben toch echt wel van mening dat de jeugd van tegenwoordig echt wel minder respect heeft en anders met dingen omgaat dan wij destijds!
Ik heb het gister zelf nog in levende lijve ondervonden Knipoog

idd, het repect is echt weg bij de jeugd van tegenwoordig...

vroeger durfde je je vader en moeder niet uit te schelden, nu is het meer dan normaal dat een kind van 10 zn moeder of vader d ehjuid vol scheld omdat het niet van de computer of xbox af wil....

tuurlijk wij waren vroeger vast ook geen lieverdjes, maar het respect was er toch wel degelijk!!!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:12

Dat is niet normaal hoor. Huilen van het lachen Tenminste, ik heb het nooit gedaan, zal het nooit doen en wil het ook niet doen.
Ik vind het een beetje jammer dat het altijd weer is "de jeugd van tegenwoordig". Serieus, als ik zeg "de ouderen van tegenwoordig" dan krijg ik ook heel oud-bokt over me heen. Want dan scheer ik iedereen over een kam. Maar dit mag dan weer wel ? Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:22

Jeugd van tegenwoordig *kuch* is wel degelijk ander slag volk dan in de tijd dat ik
opgroeide...Speelde je op straat, of binnen met blokken, autootjes of barbies.
Woensdag middag kijken naar de Kinderbios, en zaterdag avond naar "Zeg eens aaaa"

Dat was het....Tegenwoordig schieten ze elkaar overhoop met schietspellen, of moord en
doodslag op de computer, worden overladen met ranzigheid waar we onze kinderen tegen moeten beschermen op TV en de PC maar waar ze op school wel trukjes vinden om dit te omzijlen (Spannend!!) want geef nu toe...Vroeger was het ook super spannend als je een stoffig sex boekje
vond op de slaapkamer van je ouders.....äls je dat uberhaupt vondt, want dit was echt zwaar verboden en genant.

Tegenwoordig hebben ze speciaal onderwijs, als je kind geen HDHD heeft is het wel moeilijk opvoedbaar en moet het door 2 juffen in het gareel gehouden worden.

Dus ja..............Dr is wel degelijk iets aan de hand met de jeugd van tegenwoordig Lachen

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:24

Maar niet in allemaal.

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:12

Chiqa schreef:
Jeugd van tegenwoordig *kuch* is wel degelijk ander slag volk dan in de tijd dat ik
opgroeide...Speelde je op straat, of binnen met blokken, autootjes of barbies.
Woensdag middag kijken naar de Kinderbios, en zaterdag avond naar "Zeg eens aaaa"

Dat was het....Tegenwoordig schieten ze elkaar overhoop met schietspellen, of moord en
doodslag op de computer, worden overladen met ranzigheid waar we onze kinderen tegen moeten beschermen op TV en de PC maar waar ze op school wel trukjes vinden om dit te omzijlen (Spannend!!) want geef nu toe...Vroeger was het ook super spannend als je een stoffig sex boekje
vond op de slaapkamer van je ouders.....äls je dat uberhaupt vondt, want dit was echt zwaar verboden en genant.

Tegenwoordig hebben ze speciaal onderwijs, als je kind geen HDHD heeft is het wel moeilijk opvoedbaar en moet het door 2 juffen in het gareel gehouden worden.

Dus ja..............Dr is wel degelijk iets aan de hand met de jeugd van tegenwoordig Lachen

Dan scheer je dus ook iedereen over 1 kam..

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:18

tja, ik ben zelf maar 19 maar denk toch dat de jeugd van vroeger met meer respect is opgevoed. de kinderen van nu schelden veel meer, maar worden ook veel meer met sex gecombineerd op 1 of andere manier. sexuele voorlichting word onderhand in groep 8 gegeven. vroeger was de gemiddelde leeftijd dat jeugd sex had 18. inmiddels ligt dat rond de 13/14 om uitzonderingen van nog eerder maar daar te laten. krijg echt kriebels als ik er aan denk dat mijn nichtje van 11 bijv. al sex zou hebben.
mannen en vrouwen gaan vrijer met elkaar om. wie blijft er nou nog maagd tot ze trouwt?? die zijn nog zeldzaam denk ik. En jongens willen ook steeds meer steeds eerder. en als ze het niet krijgen dan komen ze het halen...... blijkt.

Weet ook niet wie je hier de schuld van moet geven. De maatschappij of de ouders.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:19

Mensen mag je nooit over 1 kam scheen, maar als het over de jeugd van tegenwoordig gaat Rolleyes.

Ik ben 17 jaar. Ik heb genoeg respect voor iedereen. Leraren spreek ik aan met mevrouw en meneer, sta regelmatig op voor oude mensen op de bus,...Heb soms ruzie met mijn ouders maar heb ze nog nooit de huid volgescheld hoor. Ik ben niet oversext ofzo. Heb nog nooit iemand expres geslagen of verwond, en tevens nog nooit iemand vermoord, etc. heb geen ADHD of gedragsproblemen en haal goeie punten op school, omdat ik besef dat dit belangrijk is voor mijn toekomst.

Ik ben geen ideaal mens/jongere, maar ik doe mijn best.

Wat is er nou zo verschikkelijk mis met mij volgens al de wijze bokkers die klagen over de jeugd van tegenwoordig?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:26

Ik denk wel dat er tegenwoordig meer jeugd is die dit soort grappen uithaalt. Maar ik denk niet dat je nou moet zeggen 'de jeugd van tegenwoordig', want er zijn er ook zat die wel fatsoenlijk opgevoed worden.
Feit blijft, deze twee 'heren' die toevallig ook nog bij elkaar uit de buurt komen zijn behoorlijk schandalig bezig!
Ow, eh, ik hoor niet meer echt bij die 'jeugd van tegenwoordig' met mijn bijna 30 Knipoog

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:28

Opsluiten die knul,opvoedingsgesticht, TBS, weet-ik-veel; als het waar is op die leeftijd al, vrees ik voor de toekomst...

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:30

Blue_Eyes schreef:
Ik denk wel dat er tegenwoordig meer jeugd is die dit soort grappen uithaalt. [/size]

Maar er zijn toch evenveel volwassenen die zulk soort dingen doet? Ik zie het verschil niet?

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:30

Ja bah, ik woon in Hardinxveld, en die jongen is een bekende van mijn vriend. (en niet in de positieve zin, gelukkig..)

Ik stond echt heel verbaasd te kijken toen ik hoorde dat een jochie van 13 (!!) zulke dingen doet, waar moet het heen...