Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xKatleentjex schreef:Gaan later leuke persoonlijkheden worden die kinderen, als ze nu al aangemoedigd worden om elkaar tot moes te slaan wegens 'daar worden ze hard van'.
xKatleentjex schreef:Gaan later leuke persoonlijkheden worden die kinderen, als ze nu al aangemoedigd worden om elkaar tot moes te slaan wegens 'daar worden ze hard van'.
soesita schreef:Dit is om te huilen! Er zijn zoveel dingen die in een mensenleven kunnen gebeuren en die een mens voorgoed kapot kunnen maken. Dit is helaas weer zo'n voorbeeld hoe ouders hun eigen kinderen in de vernieling helpen. Dat gezicht van dat meisje...![]()
This_is_me schreef:Kan die niet gewoon gezien worden als een vorm van kindermishandeling?????? (ook al is er geen leeftijf gebonden aan dat vage boksen?? Er is toch wel een of andere mensen rechten organisatie die zich daar over kan buigen???)
mawaikee schreef:Om eerlijk te zijn; vechtsporten wordt je vooral heel veel discipline en respect bijgebracht. Zelf doe ik vanaf mijn twaalfde aan nunchaku, op een sportschool waar ook kickboxen, krav maga en freefight gegeven wordt. Stuk voor stuk keiharde jongens, maar die nooit iemand op straat zullen slaan!!! Dat is een regel die geldt binnen iedere sportschool, breek je die, behandel je de sensei (trainer) niet met respect, en dat laatste is iets wat je ten allen tijde wel doet!
Sok schreef:Even terzijde, Muay Thai is niet mekaar tot moes slaan