Allemaal een morningafterpil na schoolfeestje (bizar!!)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Allemaal een morningafterpil na schoolfeestje (bizar!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 20:39

Het Britse dorpje Wray staat compleet op z'n kop. Na een uit de hand gelopen schoolfeest werden de ouders de volgende dag vriendelijk verzocht hun 14-jarige dochters te voorzien van een morning-afterpil. Dit meldt HLN vandaag.

Seks

De jongeren hadden na het feest ondermeer massaal seks op het dorpsplein en er moest een jongen naar het ziekenhuis vanwege overmatig drankgebruik. Zijn maag moest daar worden leeggepompt.

"Het risico is reëel. U kan het ergste verwachten". Zo staat het in de brief van de Queen Elizabeth School. De directie acht tienerzwangerschappen niet uitgesloten. Schooldirectrice Alison Hughes vraagt de ouders hun dochters voor alle zekerheid een morning-afterpil te geven.

Bloed

De ochtend na het feest werden op straat sporen van drugs gevonden. Ook lag er bloed op sommige plekken van het dorpsplein. En om en rond het plein lag flink wat vernield straatmeubilair.

Schande

De burgemeester spreekt schande. "De hel barstte los. De kinderen waren zo zat als Zwitsers. Op het dorpsplein bedreven ze de liefde. Rechtstaand", klinkt het.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar ... dig_s.html

Het moet toch niet gekker worden...

lindsey

Re: Allemaal een morningafterpil na schoolfeestje (bizar!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:41

Belachelijk gewoon. Hier zijn de leraren ernstig te kort geschoten. Als ouder mag je toch verwachten dat er op een schoolfeest toezicht wordt gehouden en dit soort situaties niet kunnen voorkomen. Die veertienjarigen zijn ook niet goed bij hun hoofd.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:42

OMG!!!!

Waar slaat dus op... hoezo dronken? hoezo geen orde kunne houden?? Hoezo uberhaubt die kinderen sex laten hebben? Waarom hebben ze er niks aan gedaan !!! Ik vind dit echt schandalig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:44

Nagelbijten / Gniffelen Op een schoolfeest nog wel?! My god.. waar gaat het heen ook...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:44

Iris82 schreef:
De kinderen waren zo zat als Zwitsers. Op het dorpsplein bedreven ze de liefde. Rechtstaand", klinkt het.

Eerste stukje: die uitdrukking ken ik niet
Tweede stukje: eh, dat noem ik toch anders hoor...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:45

gaat wel erg ver, groepssex als 14 jarigen...
waar was dat toezicht?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 20:47

Hahaha, ik heb dit ook niet geschreven!! Lachen
Maar gekopieerd van een nieuwssite, kijk maar in de bron.

Anyway, ik had als ik daar toezicht moest houden er toch gewoon de brandslang op gezet ofzo hoor. Dit moet toch niet kunnen...?

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:49

Hahaha diep triest Huilen van het lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:49

Het was nà het feest, ik heb dus een vermoeden buiten de feestplaats en buiten het toezicht.

Mààr het moet inderdaad niet gekker worden, het kan niet gekker Gestoord .
Bah zeg waar zit dat verstand. Het is niet de eerste keer dat ik hoor van 14-jarige engelse meisjes die er op los zuipen en n**ken.

En van de school snap ik ook niet, op schoolfeesten bij ons mochten -16 jarigen geen alcohol, en iedereen die te dronken was werd onverbiddelijk naar huis gestuurd.
Met z'n allen op een dorpsplein, dat moet toch gigantisch lawaai geven? Dat niemand zich er mee is komen moeien?

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:52

moet niet gekker worden! Ziek

umh... ja ik ben gister ff naar een schoolfeest geweest en ga nu ff om de morning after pil Clown

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:54

hahahah... tajh dan ben ik een beetje laat hoor... Dan ben ik al zeker 3 maanden zwanger als ik bevrucht ben... Tong uitsteken

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:57

Hoe kan dit inderdaad gebeuren? Echt heel bizar!

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:58

Vraag me sterk af hoe die kinderen allemaal bezopen zijn geworden op een SCHOOLfeest?
Hier mag je met schoolfeesten niet naar de kluisjes (kan je geen drank verstoppen) en als je eruit ziet alsof je al wat drank op hebt moet je bij de ingang blazen. (zelf ook een keer moeten doen, maar had helemaal niks op Huilen van het lachen )

hoe hebben die kinderen het in hun hoofd gehaald...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 21:06

Kan het misschien niet zijn dat ze de drank nà het schoolfeest hebben genomen? Dus vroeg in een grote groep vertrokken, een eindje verderop gegaan buiten het toezicht en daar zich volop hebben gegeven aan de drank...is maar een suggestie hoor, het is wel helaas een héle sneue bedoening als je inderdaad zo zat kan worden onder toezicht van de school, maar het is ook sneu als je aan zoveel drank kan geraken op die leeftijd (waar hebben ze dat dan vandaan, indien het achteraf was? ).

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 21:15

van papie en mamie denk ik... Lekker dan loopt je kind zometeen met een soa... Bloos!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 21:17

Nagelbijten / Gniffelen jeetje wat een verhaal.. vraag me dan af wat de schoolleiding deed toen dat gebeurde Verward

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 22:42

Gestoord

Meer kan ik er niet van maken... Nagelbijten / Gniffelen
Tegenwoordig zijn er zoveel dingen waarvan ik alleen nog maar Bloos! kan denken... niet te geloven hoe de 'jeugd van tegenwoordig' is...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 22:43

Ik werd opgehaald na het schoolfeest, iedereen bij ons. Weinig kans om nog even een vluggertje op het dorpsplein te maken hoor Nagelbijten / Gniffelen

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 22:49

Citaat:
Anyway, ik had als ik daar toezicht moest houden er toch gewoon de brandslang op gezet ofzo hoor. Dit moet toch niet kunnen...?

hahaha, ik dacht precies hetzelfde toen ik de beginpost las Clown

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 10:38

BrittKitt schreef:
Ik werd opgehaald na het schoolfeest, iedereen bij ons. Weinig kans om nog even een vluggertje op het dorpsplein te maken hoor Nagelbijten / Gniffelen

Huilen van het lachen

Tis inderdaad echt te gek voor woorden.. Moet er stiekem wel om lachen, gewoon een grote orgie op het dorpsplein met z'n allen. Dan zit er daar echt wat góéd mis bij de begeleiding (ouders? leraren?) daar. Op je 14e hoor je daar toch niet mee bezig te zijn?

Moet toegeven, stiekem drank gebruiken komt onder 14-16-jarigen veel vaker voor. Ook ik heb op mijn 14e stiekem wel eens een halve breezer gedeeld met een vriendin, die haar zus gehaald had. Vonden we hardstikke gaaf, onze allereerste keer écht drinken voor een schoolfeest.. Nagelbijten / Gniffelen En ik denk dat ook de rest van bokt niet zo heilig is, haha.

Maar dit is ook echt wel een uiterste hoor, moet zeggen dat ik op mijn 14e nou nog niet echt bezig was hoe we op het dorpsplein met zoveel mogelijk mensen 'de liefde konden bedrijven', haha! Ongelofelijk..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 10:49

Mwa tussen halve breezer drinken, een beetje aangeschoten zijn, of zo 'zat als een zwitser' zijn en konijntje spelen midden op een dorpsplein zit toch nog een klein verschil Huilen van het lachen .

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 11:13

Citaat:
De kinderen waren zo zat als Zwitsers.

Grappig om dat van Britten te horen die er juist zelf om bekend staan zich ladderzat te (kunnen) zuipen Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 11:43

Typisch. Als ik met Google zoek op de naam van het plaatsje en de school vind ik slechts één andere treffer: KLIK.

Geen enkel nieuwsbericht op een Britse website, laat staan op een andere nieuwssite.

Krijg de indruk dat het hier om een nepbericht gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:50

Zou kunnen. In het digitale tijdperk was er ook wel een filmpje of foto van geweest.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:19

waarom? Kan me haast niet voorstellen dat als je dronken bent je dat gaat filmen... uberhaubt dat die jongens hem dan nog omhoog kregen met al die drank en druks in hun lichaam...