Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PollyB schreef:Wilders zegt juist wat het volk eigenlijk niet durft te zeggen. Ik sta er van te kijken hoeveel mensen in mijn omgeving het met zijn ideeen eens zijn.
Didoo schreef:De manier waarop vind ik belachelijk eigenlijk.
Daar maak je mensen alleen maar onwijs kwaad mee...
En of ik het wel of niet met zijn ideeen eens ben maakt dan denk ik niet zoveel uit.
Didoo schreef:De manier waarop vind ik belachelijk eigenlijk.
En of ik het wel of niet met zijn ideeen eens ben maakt dan denk ik niet zoveel uit.
Dniesjj117 schreef:Ach, er is zoveel om bang voor te zijn. Angst is ook een vorm van terreur. Ik lig er niet meer wakker om dan over de aanslagen van 11 september bijvoorbeeld, er kan altijd wat gebeuren, laten we gewoon hopen van niet.
of ben ik nu te nuchter![]()
ijssnuiver schreef:Dniesjj117 schreef:Ach, er is zoveel om bang voor te zijn. Angst is ook een vorm van terreur. Ik lig er niet meer wakker om dan over de aanslagen van 11 september bijvoorbeeld, er kan altijd wat gebeuren, laten we gewoon hopen van niet.
of ben ik nu te nuchter![]()
Same here.
PollyB schreef:Didoo schreef:De manier waarop vind ik belachelijk eigenlijk.
Misschien " iets " te recht voor zijn raap. Maar er word duidelijk gezegt waar het op staat en je weet bij hem wel waar je aan toe bent.
inkepink schreef:de hele ophef over de film van wilders is gewoon te... en overal waar "te" voor staat is niet goed..... te fanatiek geloven ongeacht welk geloof ook is gewoon niet goed voor de samenleving.
Angst om oorlog vanwege de film? niet direct maar dat het ooit hier in nederland mis gaat lopen zal mij totaal niet verbazen, daar ben ik banger voor. Wellicht dat wilders's film de bekende druppel wordt?
En of ik het eens ben met wilders? sommige punten wel andere niet, ook hij is 'te' in zijn overtuiging, net als de Al qaida overigens.
faye schreef:Die aanslagen komen toch wel, de wereld veroveren is het doel van de islam.