Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zammie schreef:Denk dat een groot gedeelte van de russische bevolking niet goed weet wat het doet met al die wodka in hun lijf
Citaat:virtuele volière, omgeven door tientallen vogels met de bijhorende uitwerpselen.
annepanne schreef:Citaat:virtuele volière, omgeven door tientallen vogels met de bijhorende uitwerpselen.
Ben ik dan de enige die zich afvraagt hoe er in godsnaam uitwerpselen uit een virtuele voliere kunnen komen???
Raar verhaal!!
absque_dubio schreef:Sorry ik moest best wel lachen.
Welke moeder haalt zoiets in dr hoofd? Echt wat er met haar mis is..Hoop dat het jongetje nu een wat normaler leven krijgt, en hoop ook dat ie zich bij mensen beter gaat voelen dan bij vogels.
en idd, een virtuele voliere, wat moet ik me daarbij voorstellen?
suusiejj schreef:absque_dubio schreef:Sorry ik moest best wel lachen.
Welke moeder haalt zoiets in dr hoofd? Echt wat er met haar mis is..Hoop dat het jongetje nu een wat normaler leven krijgt, en hoop ook dat ie zich bij mensen beter gaat voelen dan bij vogels.
en idd, een virtuele voliere, wat moet ik me daarbij voorstellen?
ik moest eerst ook wel ff lachen.. maar het is echt zwaar ziek
heb hier nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Ook het verhaal wat net verteld werd over die kinderen die zich als zwerfhond "gedragen".
Vraag me af waarom er niet meer aan gedaan word
Zammie schreef:Deze kinderen zijn "verborgen" en de buitenwereld weet niet van hun bestaan. het komt af en toe weleens voor... en ze worden dan ook door toeval gevonden...
Meetje22 schreef:Tja een valkparkiet schijnt momenteel erg duur te zijn in aanschaf