Man verdacht van verkrachten 4-jarig meisje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 13:37

Uitgegeven: 1 februari 2008 12:12

RORMOND - Een 55-jarige man uit Reuver (Limburg) zit vast op verdenking van het verkrachten van een 4-jarig meisje vorig jaar september in zijn woning.

Volgens het Openbaar Ministerie (OM) in Roermond zou de man ook het 13-jarige stiefzusje van het meisje hebben aangerand.

De kinderen zijn pleegdochters van een met de man bevriend gezin uit het Duitse Straelen, vlakbij Venlo. De moeder van dit pleeggezin kreeg in oktober vorig jaar argwaan en deed aangifte, waarop de man werd gearresteerd.

Inmiddels heeft ook de ex-vrouw van de verdachte aangifte gedaan. Hij zou zijn eigen inmiddels 10-jarige dochter drie jaar lang misbruikt hebben.

Bron: www.nu.nl

OMG, wat een ontzettende r*tvent! Dat doe je toch niet... arm arm kind...

Lottie84

Re: Man verdacht van verkrachten 4-jarig meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:38

Blegh.......

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:38

gelijk alles eraf hakken doet hij het nooit meer

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:39

Rot moeder ook!!!

Inmiddels heeft ook de ex-vrouw van de verdachte aangifte gedaan. Hij zou zijn eigen inmiddels 10-jarige dochter drie jaar lang misbruikt hebben.

Dat laat je toch niet toe!
Echt erg ziek Scheve mond

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:52

Nimmedor schreef:
Rot moeder ook!!!

Dat laat je toch niet toe!
Echt erg ziek Scheve mond

Wie zegt dat ze dat in de gaten heeft gehad....vanaf het begin?
Ze zal niet voor niets gescheiden zijn. Ik vind dat je echt te snel oordeelt.

Mijn vriendin heeft een zoontje en een dochter. Op een gegeven moment veranderde dat dochtertje. Bij de huisarts daar over gesproken, met de leerkracht op school...steeds werd gezegd: pré puberteit etc..
Er zijn zelfs testen gedaan voor gedragsstoornissen en de papa van het kind was daar bij betrokken, maakte zich zorgen, sprak dat ook uit. Hij is een hele normale man, lieve vader....niks aan de hand zou je zeggen...ik heb ook niet direct in de gaten gehad wat er speelde.
Na een jaar heeft mijn vriendin haar man (nu haar ex) betrapt. Ze had avonddienst en ze kwam ziek terug naar huis. Het bleek dat hij zowel zijn dochter als zijn zoon (soms samen met een vriend) misbruikte. Niemand in de omgeving heeft ook maar één keer in die richting gedacht. Er werd door de kinderen ook geen enkel signaal in die richting afgegeven.
Zoiets is verschrikkelijk. Mijn vriendin is er bijna aan onderdoor gegaan. Voelde zich als moeder mislukt, dat ze dit niet had gezien...
Ze is direct bij hem weg gegaan. Het heeft veel voeten in aarde gehad...aangifte doen, woedende schoonfamilie...noem maar op.
Zoiets is niet niks...daarom wil ik zeggen: je mag niet zo snel over die moeder oordelen. Wie weet hoe die vrouw er aan toe is....dit stuk hierboven vertelt namelijk niet of ze op de hoogte was van wat er gebeurde. Het kan best zijn dat het 10 jarig meisje pasgeleden pas is gaan praten, door wat er nu gebeurd is.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:54

gatver... wat een ****man...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:54

idd, beoordeel niet de moeder,
verschrikkelijk dat iemand zoiets kan doen, ik spreek uit ervaring dat je dit je hele leven met je meedraagd

reuver ligt ook nog hier in de buurt ook, bah bah, laat die maar ff zitten en vertel medegevangenen maar wat die gedaan heeft
die word goed afgestraft dan...

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:55

pardon,smerige r##t vent.
sorry hoor maar ditis zo walgelijk,ziekelijk opsluiten en hem bij een stel lekkere mannen steken die al heel lang zitten en zoeken naar een beetje genengenheid.alleen vast zitten voor aantal jaren is niet genoeg.dan voelt hij niet wat die kindjes hebben mee gemaakt.
en die zijn de rest voor hun leven getekend dus krijgen bij wijze van wel levens lang.
bha kan hier zo boos om worden Boos!

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:17

rozahorse schreef:

precies, zo denk ik er ook over.
Alles eraf hakken en dood laten bloeden die gek.

Er gebeuren steeds MEER en GESTOORDERE dingen. Het word te vol. mensen zitten te dicht op elkaar en raken gefrustreert.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:20

cavaletti schreef:
rozahorse schreef:

precies, zo denk ik er ook over.
Alles eraf hakken en dood laten bloeden die gek.

Er gebeuren steeds MEER en GESTOORDERE dingen. Het word te vol. mensen zitten te dicht op elkaar en raken gefrustreert.

Vroeger gebeurde dit ook wel hoor. Alleen dan in het geniep! Dan kwam het niet naar buiten in het nieuws.

Maar het is en het blijft walgelijk.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 00:18

bah wat een ***vent, voor zulke mensen is geen straf te zwaar!

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 00:21

hier draait mijn maag 4 keer van om.....het gebeurt zo veel meer dan wij ook maar kunnen voorstellen...verschrikkelijk

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 00:23

Jezus man, dan ben je écht zielig....

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 01:13

Ja idd.
Om je behoeftes op zo'n kind af te schuiven.... Arm arm kind idd Verdrietig

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:03

Ongelovelijk dat dit soort mensen bestaan. die zit kunnen en zichzelf weer aan kunnen kijken in de spiegel.... nooit meer loslaten...

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:06

Getver!!!
Dat doe je toch niet. Verward
Arm kind zeg...

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:14

Wat een nare man:S geen woorden voor dat die dat gwn allemaal doet.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 13:21

Walgelijk dit, het gebeurd zo vreselijk veel, dat systematisch misbruiken..uit onderzoeken is gebleken dat het bij 1 op de 4 kinderen gebeurd..(ik ga de bron er ff bij zoeken). Het idee alleen al, dat toen ik vroeger kleuterjuf was, er in mn klasje van 26 kinderen er een groot aantal ellende mee kon maken thuis. Van 1 kindje heb ik het toen ontdekt en de school deed er niets mee, heb toen ook gelijk ontslag genomen. Te ziek voor woorden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 13:31

gatverdamme...
Ik kan echt niet bedenken wat voor kik je er van zou kunnen krijgen iets met een kindje te doen..echt, dat snap ik niet. En dat het dan zoveel gebeurd...nog veel minder te snappen

Lijfstraffen voor zulke lui...ja doe maar...dat beetje gevangenisstraf hier in nl in die hotels

hakkie takkie....

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:43

Ik vind JULLIE walgelijk.

Echt waar, dat meen ik.

Is deze mijnheer al veroordeeld? Nee.
Hij is VERDACHT van.

Dat hoeft niet te betekenen dat hij het ook gedaan heeft. Het is zo gemakkelijk om mensen kapot te maken of voor altijd een stempel mee te geven.

Niemand van ons is hierbij geweest of kan hier een oordeel over vellen, dus om dan maar te roepen dat deze man zo vreselijk is, is hier ECHT niet op zijn plaats.

Bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:45

Lees het nieuwbericht nog eens goed Knipoog

Ik vind dit soort berichten wel moeilijk. Mijn oudste zit net op school en zal straks bij vriendinnetjes thuis willen spelen. Soms vraag ik me wel eens af of dat nog wel kan. Je hoort tegenwoordig zoveel over misbruik. Plegers mogen wat mij betreft levenslang worden opgesloten, het is het laagste van het laagste wat je kan doen.

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:47

faye schreef:
Lees het nieuwbericht nog eens goed Knipoog

Heb je het tegen mij? Ik lees in het bericht dat het Openbaar Ministerie de man vast heeft zitten op verdenking van, niet dat hij door een rechter veroordeeld is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:55

Hij zit niet zomaar vast Knipoog De ex heeft ook aangifte gedaan, doe je ook niet zomaar.

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:57

Hij is dan wel nog niet veroordeeld.
Maar als hij dit wel gedaan heeft is dit wel walgelijk zeg.
Gewoon geen woorden voor Boos!

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 18:59

faye schreef:
Hij zit niet zomaar vast Knipoog

Justitie kan iedereen vast zetten die ze willen, op verdenking van, maar zelfs dan blijft iemand onschuldig tot de onschuld ten overstaan van de rechter overtuigend bewezen is. Hoeveel mensen worden er vrijgesproken door een rechter? Die hebben dus allemaal onterecht vastgezeten.

faye schreef:
De ex heeft ook aangifte gedaan, doe je ook niet zomaar.

Nee, maar misbruik hoeft niet de werkelijke reden voor die aangifte te zijn. Zoveel ex-vrouwen beschuldigen hun ex man van incest. En als je als ouder genoeg druk op je kind zet, zeggen ze nog braaf dat papa het gedaan heeft terwijl ze weten dat het niet zo is.

Tuurlijk zijn er mensen die dit soort dingen doen. Je hoort mij ook niet zeggen dat deze man het NIET gedaan heeft. Je kunt er alleen niks over zeggen, want je WEET het niet.

Maar deze man heeft al wel een stempel waar hij nooit meer vanaf komt. "waar rook is, is vuur" zeggen mensen dan. Stel je nou voor dat hij het echt niet gedaan heeft, dan is de rest van zijn leven nooit meer hetzelfde.
Laatst bijgewerkt door Firedancer op 02-02-08 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt