Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roane schreef:Ze kennen wel willen, maar het gebeurd mooi niet!
runningkawa schreef:Wilders is een engerd....maar hij ziet wel dingen die er zijn en durft ze ook uit te spreken. Hij zou het alleen op een andere manier moeten doen...dan kwam hij veel verder.
Achilles schreef:Als hij net zo aan zijn eind komt als Pim of Theo staat er nog eerder een ander op, of twee of nog meer. Zou een slechte zet zijn van de extremisten.
Roane schreef:Ze kennen wel willen, maar het gebeurd mooi niet!
blauw00gje schreef:Mja hij durft ze uit te spreken.. Ben alleen bang dat hij ongeveer hetzelfde aan zijn einde komt als Theo van Gogh en Pim Fortuin..
Girlgamer schreef:blauw00gje schreef:Mja hij durft ze uit te spreken.. Ben alleen bang dat hij ongeveer hetzelfde aan zijn einde komt als Theo van Gogh en Pim Fortuin..
Daar ben ik ook bang voor idd. Ik denk ook dat er honderd duizenden mensen het met hem eens zijn, maar niet iedereen het durft te zeggen.
Miryamk schreef:Als je alleen al kijkt hoe angstig mensen zijn voor die film...
blauw00gje schreef:Achilles schreef:Als hij net zo aan zijn eind komt als Pim of Theo staat er nog eerder een ander op, of twee of nog meer. Zou een slechte zet zijn van de extremisten.
Die snap ik even niet
Achilles schreef:blauw00gje schreef:
Die snap ik even niet
Simpel. Na de moord op Pim en Theo werd de sfeer er tegenover moslims niet beter op, mensen werden argwanender en ook de goede moslims moesten onder de slechte leiden.
De mensen willen iemand als Pim, Theo of Geert die de problemen bespreekbaar durven maken.
Als ze Geert ook nog afknallen dan zijn er mensen die nu denken, zet 'm op Geert die dan ineens gaan denken, dan gaan wij wel verder.