Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje_ schreef:.
Er was ontzettend veel belangstelling voor de zitting in de rechtbank in Groningen. Er waren twee zalen opengesteld voor alle aanwezigen. Naast veel familie, kennissen en vrienden van verdachte en slachtoffer was er ook veel (landelijke) pers aanwezig.
(bron: http://www.nieuweooststellingwerver.nl/ ... n_id=40735)
Napie schreef:Als hij nou ook nog maar die 10 jaar krijgt.
Heeft hij werkelijk zoveel spijt? Hij is nog gewoon gaan stappen en heeft alles getracht om zijn sporen uit te wissen. Hij had kaarsen aan gedaan en het gas open gezet. Misschien in de hoop dat de boel zou ontploffen. Dan had niemand wat geweten.
Het deed mij erg denken aan me ex. Ook na afloop mooie praatjes, geacteerde emoties en uitspraken van spijt.
Roosje heel veel sterkte in deze tijd.
Amy77 schreef:Wat heeft dit lang geduurd he, kan me voorstellen dat alles nu weer vanaf moment 1 opgerakeld wordt en de woede weer terugkomt.
Mss een brutale vraag, hebben jullie ooit met haar ex gesproken, vragen kunnen stellen? Ik neem aan dat hij nu vast zit? Dan gaat die straf er ook weer van af, helaas. Ik hoop voor jullie dat gauw alles achter de rug is en jullie kunnen proberen rust te vinden in deze nachtmerrie. Sterkte.