Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Afschuwelijk toch..
Maar wat doen die kleintjes met lucifers in een schuurtje..?
Snap ook wel dat je ze niet 24/7 in de gaten kan houden, dit is wel heel erg..
Lynn_Nikita schreef:Polly schreef:Afschuwelijk toch..
Maar wat doen die kleintjes met lucifers in een schuurtje..?
Snap ook wel dat je ze niet 24/7 in de gaten kan houden, dit is wel heel erg..
Daar heb je toch die oppas voor?
Kikka schreef:Ik stond erbij en keek er naar. Werd gebeld dat er brand was in de Juniusstraat, en aangezien mijn opa daar woont als de wiedeweerga erheen gefietst. 'Gelukkig' was het aan de overkant en stond ik bij m'n opa uit het raam te kijken. Je voelt je echt heel, heel machteloos dan.
Uthrick schreef:Kikka schreef:Ik stond erbij en keek er naar. Werd gebeld dat er brand was in de Juniusstraat, en aangezien mijn opa daar woont als de wiedeweerga erheen gefietst. 'Gelukkig' was het aan de overkant en stond ik bij m'n opa uit het raam te kijken. Je voelt je echt heel, heel machteloos dan.
Ik snap niet waarom er mensen naar dit soort dingen gaan om te kijken! Is het leuk? Andersmans leed ( zien gebeuren) Ik erger me (tijdens mijn werk) ook rot aan kijkers bij ongevallen op de snelweg.
Uthrick schreef:Ik zei het ookal in het topic dat ik hierover geopent had ( ik had deze niet gezien) Maar wat voel ik met die ouders mee. Zij zullen toen met die brand op kerstavond waarbij 4 kindjes overleden ook wel gedacht hebben, het zullen je kindjes maar zijn. En nu ZIJN het hun kinderen! Echt heel sneu!
Kikka schreef:Ik stond erbij en keek er naar. Werd gebeld dat er brand was in de Juniusstraat, en aangezien mijn opa daar woont als de wiedeweerga erheen gefietst. 'Gelukkig' was het aan de overkant en stond ik bij m'n opa uit het raam te kijken. Je voelt je echt heel, heel machteloos dan.
Ik snap niet waarom er mensen naar dit soort dingen gaan om te kijken! Is het leuk? Andersmans leed ( zien gebeuren) Ik erger me (tijdens mijn werk) ook rot aan kijkers bij ongevallen op de snelweg.