Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rozanne schreef:Nou je voelt je niet meer veilig in een dierentuin, eerst Bogito, nu dit
xDramaQueen schreef:was dit niet de man die foto'd door de tralies ging maken en daardoor gedood werd? of is dit weer een andere?
Marjo_x schreef:En dan zeuren wij al over Bokito
Denk niet dat deze tijger zo'n rage word
Lijkt me vreselijk om zo om te komen.. Ook voor de nabestaanden . . Zo onverwachts en niet iets waar je zelf wat aan kon doen
Adriana schreef:Ik vindt het enorm zonde voor de tijger en ik snap ook niet hoe dit kon gebeuren. Het zijn zulke prachtige dieren
Ik vindt het dan ook enorm oliebol dat de mensheid dit prachtige wezen uitmoord.
Sappos schreef:Als de tijger meer mensen aanviel (wat ik nog steeds als iets natuurlijks zie) hadden ze hem gewoon ergens anders heen moeten brengen óf in een heel goed verblijf met minimaal contact met mensen maar dat het dier nou dood moet omdat hij zich natuurlijk gedraagt vind ik onzin
Sappos schreef:okay maar waarom en hoe is die tijger ontsnapt? Dan zou je zeggen dat het aan de omheining moet liggen toch?
Chiwawa schreef:Er gaan geruchten dat de tijger door een van de slachtoffers is vrijgelaten / een van de slachtoffers zich kort voordien in de kooi bevond. Ze hebben namelijk een voetafdruk gevonden in de kooi, die niet van de verzorgers is... helemaal te gek voor woorden