Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Girlgamer schreef:Ik vind dat ze zulk soort verlichting gewoon aan moeten laten. Ze kunnen beter winkeliers verplichten hun lampen na sluitingstijd uit te doen en in kantoorpanden die gesloten zijn.
Lynn_Nikita schreef:Girlgamer schreef:Ik vind dat ze zulk soort verlichting gewoon aan moeten laten. Ze kunnen beter winkeliers verplichten hun lampen na sluitingstijd uit te doen en in kantoorpanden die gesloten zijn.
mee eens
juist op die donkeren weggetje sis het fijn om wat extra licht te hebben, en lijkt me ook veiliger
dat maar op andere dingen bespaard word
Girlgamer schreef:Ik vind dat ze zulk soort verlichting gewoon aan moeten laten. Ze kunnen beter winkeliers verplichten hun lampen na sluitingstijd uit te doen en in kantoorpanden die gesloten zijn.
LiNdA1986 schreef:Girlgamer schreef:Ik vind dat ze zulk soort verlichting gewoon aan moeten laten. Ze kunnen beter winkeliers verplichten hun lampen na sluitingstijd uit te doen en in kantoorpanden die gesloten zijn.
Volledig mee eens!
daniella74 schreef:Sluit mij er helemaal bij aan. Veiligheid gaat boven alles dus verlichting op fietspaden etc.
Iemand gaf aan dat dieren ontregeld raken van het licht, lijkt mij een nogal vergezocht argument.
A_lette schreef:Uit een Engels onderzoek is gebleken dat er meer dingen gebeuren bij licht dan bij donker. Daders zien hun slachtoffers dan beter. Maar zelf heb ik het ook veel liever licht hoor! Dat vind ík dan weer veiliger...
Lotte1990 schreef:daniella74 schreef:Sluit mij er helemaal bij aan. Veiligheid gaat boven alles dus verlichting op fietspaden etc.
Iemand gaf aan dat dieren ontregeld raken van het licht, lijkt mij een nogal vergezocht argument.
Is geen vergezocht argument hoor.. dat mensen het niet belangrijk vinden is meestal wel zo, maar dat is iets heeel anders.
En die verlichting op industrieterreinen, showrooms langs de snelwegen en in winkels mogen wat mij betreft ook zó uit