Vermist jongetje dood gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 20:52

MAASTRICHT (ANP) - Het 8-jarige Somalische jongetje dat sinds vrijdagavond vermist werd in Maastricht, is zaterdag dood aangetroffen. Het jongetje werd gevonden in de garage van een woning in Eijsden. Dat maakte de politie bekend.

De bewoonster van de woning wilde zaterdagmiddag haar auto uit de garage rijden en trof het jongetje dood onder de auto aan. Vermoedelijk is het kind door nog onbekende oorzaak vrijdagavond ergens in Maastricht onder de auto terechtgekomen en meegesleurd. De bestuurster zegt daarvan niets gemerkt te hebben.

Uitgebreide zoekacties vrijdagavond in de buurt waar het kind woonde en zaterdagmiddag met de mobiele eenheid in een aantal parken in Maastricht hadden geen resultaat. Het kind was vrijdagavond verdwenen toen het op straat aan het spelen was.

Bron: @Home binnenlands nieuws.

Hoe krijg je het voor elkaar? Over een kind rijden zonder het door te hebben? Scheve mond

paddington

Re: Vermist jongetje dood gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:54

Ja ik las dat net op de telegraafsite Scheve mond
Heel bizar eigenlijk.... zoiets moet je toch voelen Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:54

Bizar................ echt ongeloveloos zeg

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:55

Ja precies lijkt me wel dat je dat gevoelt moet hebben?

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:56

ik heb het ook op het nieuws gezien...dat is gewoon afschuwelijk wie dot nou zoiets?

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:57

Ik kan d'r ook niet bij, heel vreemd verhaalAfbeelding

Lowara

wow dat is echt bizar! maar goed, het is een klein kind waarschijnlijk, als je net de andere kant opkeek en je hebt een beetje vaart met een flinke auto, dan klapt zo'n kindje er natuurlijk zo onder ipv erbovenop.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 20:57

Vreselijk tragisch, zo'n kind. Ik kan me er alleen echt niks bij voorstellen dat je een kind overrijdt zonder dat door te hebben?

Babsie_Flash

Bloos! een kind aanrijden, mee de garage inrijden (sleuren) en dan de volgende dag weg rijden en DAN het kind zien?? Wel een heel vreemd verhaal Verward

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:58

nou, dan was ze denk andere dingen aan het doen dan autorijden, anders moet je dat toch wel gemerkt hebben Verward
heel veel sterkte aan de nabestaanden! Vriendjes zijn?

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:07

Hè bahh wat naar.. Idd dat moet je zeker voelen, en volgens mij moeten andere mensen dat ook zien hoor..

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:09

Wat een vreemd verhaal. Zoiets merk je toch. Arm kind trouwens die is niet op een fijne manier omhet leven gekomen. Ik hoop dat ie opslag dood is geweest en niet dat ie nog een tijd heb geleden in die garage

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 21:10

Misschien is die vrouw onder invloed van iets geweest?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:14

las het ook net
ja, is vroeg donker en was somalisch kindje
als auto daarbij slechte verlichting had en vrouw mss andere dingen aan doen was, of ongelijke weg was, of onder invloed was geweest van iets??

hoop idd ook dat het jongetje op slag dood was, en dat de ouders nog afscheid kunnen nemen en niet verminkt is
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 01-12-07 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 21:16

Lynn_Nikita schreef:
las het ook net
ja, is vroeg doniker en was somalisch kindje
als auto daarbij slechte verlichting had en vrouw mss andere dingen aan doen was, of ongelijke weg was, of onder invloed was geweest van iets??

hoop idd ook dat het jongetje op slag dood was, en dat de ouders nog afscheid kunnen nemen en niet verminkt is

Alsof je dan nog een kind niet ziet. Laat staan dat je niet voelt dat je ergens behoorlijk overheen rijdt.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:16

Merkwaardig verhaal...
Ik snap ni hoe dat kan.
Sterkte aan de ouders van het kind.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:18

Ik vind het ook een heel vreemd verhaal. Pfff het zal je kind maar zijn.

Ik vind het heel vreemd dat de bestuurster het niet in de gate heeft gehad. Sterker nog, je auto in de garage parkeren en er dan nog niet eens achter komen. Natuurlijk ben ik er niet bij geweest, maar vind het allemaal erg vreemd.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:20

MissJ schreef:
Lynn_Nikita schreef:
las het ook net
ja, is vroeg donker en was somalisch kindje

Alsof je dan nog een kind niet ziet. Laat staan dat je niet voelt dat je ergens behoorlijk overheen rijdt.

nee, maar als het kind donker is, donkeren kleding aanheeft, rustige straat is, mss wel drempels... auto slechte verlichting heeft
kan ik me indenken dat je kindje niet ziet
onder invloed zie je zowizo al niet alles, en al sje net wat aan zoeken bent in auto, kijk je ook niet altijd op de weg

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 21:21

Lynn_Nikita schreef:
nee, maar als het kind donker is, donkeren kleding aanheeft, rustige straat is, mss wel drempels... auto slechte verlichting heeft
onder invloed zie je zowizo al niet alles, en al sje net wat aan zoeken bent in auto, kijk je ook niet altijd op de weg

Zou inderdaad kunnen. Maar dan nog, je moet toch op zijn minst voelen dat je ergens overheen rijdt?

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:22

en niet alleen het hobbeltje, het lijkt me ook dat je best wel een flinke klap hoort op je bumper Verward

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:22

MissJ schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Zou inderdaad kunnen. Maar dan nog, je moet toch op zijn minst voelen dat je ergens overheen rijdt?

Dat dacht ik dus ook.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:24

MissJ schreef:
Lynn_Nikita schreef:

als er net een slechte weg is? gat in weg, drempels,, ja lijkt mij ook wle dat ik dit kan voelen, maar als je ziet hoe dronken sommige mensen nog rijden, die merken niet eens als alle 4 de banden lek zijn

maar ja, ik was er niet bij, ken situatie niet en vind heel erg wat gebeurd is

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:25

Ik zie als mogelijkheid dat het jongetje misschien onder de auto verstoppertje heeft gespeeld. Dat is voor mij de enige reden (op vreselijk onder invloed zijn na) om niet in de gaten te hebben gehad dat er een kind onder je auto hing.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:26

Ik ben wel eens over een egeltje heen gereden (wat ik echt vreselijk vond Huilen ), nou, geloof me, dat voel je enorm!!!
Heel raar verhaal, kan me er niets bij voorstellen Verward . Een jongetje van 8 jaar is ook zo klein niet meer......... Arm jochie. Arme ouders en nabestaanden. Verdrietig

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:28

het verhaal komt op mij niet over dat de vrouw hem aangereden heeft. En mee is gesleurd onder de auto. Denk dat er iets anders aan de hand is geweest maar wat. Maar denk echt niet dat die vrouw hem onder de auto heeft gehad.