Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:na het lezen van dit berichtje denk ik maar 1 ding.
ALS je al vermoed dat de inbrekers terug komen dan laat je toch je kind niet
alleen thuis!!! Dan blijf je toch thuis. Gelukkig had de jongen zijn mobiel bij zich.
delerium schreef:wat een wijze knul! Echt wel erg knap opgepikt allemaal hoor!
Strawberry_ schreef:Hmpff ik vind het dom dat die ouders dat kind niet mee hadden genomen. Je weet niet met wat voor soort inbrekers je te maken hebt, en als je al bijna zeker weet dat ze terug komen, neem je je kind toch zeker wel mee? Alhoewel dat kind een leeftijd heeft bereikt, waarop hij zelf ook kan bedenken dat hij beter mee kan gaan..
Billy schreef:bij een kind van die leeftijd heb je als ouders toch hoop ik het laatste woord...De ouders zijn hier duidelijk fout, maar het kind gaat ook niet vrij-uit. Als hij gewoon meegegaan was, was er niks aan de hand geweest. Hij was duidelijk gewaarschuwd....
Vanillala schreef:Tja mijn zusje heeft ook al een keertje oog in oog gestaan met een inbreker. Ze schrok zich rot, maar hij gelukkig ook en hij rende dus weg.
Wel beetje raar inderdaad dat die ouders zo'n jochie maar alleen thuis laten en zeggen dat hij de deur van zijn kamer maar op slot moet doen. Uberhaubt gevaarlijk..
shera schreef:Billy schreef:bij een kind van die leeftijd heb je als ouders toch hoop ik het laatste woord...De ouders zijn hier duidelijk fout, maar het kind gaat ook niet vrij-uit. Als hij gewoon meegegaan was, was er niks aan de hand geweest. Hij was duidelijk gewaarschuwd....