Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:Bij een scheitpartij in Veldhoven zijn vannacht vier gewonden gevallen
Dat heeft een politiewoordvoerder vandaag bekendgemaakt.
blauw00gje schreef:Waaah dat is helemaal eng Rian! (Kliko)
Maar, 8 schoten?
Mies_Apollo schreef:blauw00gje schreef:Bij een scheitpartij in Veldhoven zijn vannacht vier gewonden gevallen
typfoutje denk ik![]()
wel eng als het zo dichtbij komt!
blauw00gje schreef:Hahaha ja zou kunnenMaar in alle krantenberichten staat dat het er 4 waren
![]()
Mies_Apollo schreef:blauw00gje schreef:Bij een scheitpartij in Veldhoven zijn vannacht vier gewonden gevallen
typfoutje denk ik![]()
wel eng als het zo dichtbij komt!
Lielle schreef:ik woon er ook 500 meter vandaan (tegenover de campus) en heb dus niets gemerkt. Alleen een verkeerschaos vanochtend.
Falona schreef:Lielle schreef:ik woon er ook 500 meter vandaan (tegenover de campus) en heb dus niets gemerkt. Alleen een verkeerschaos vanochtend.
Goh, dan ben ik door dat gebeuren vanochtend nog bij jouw voor langs gereden. Omdat ik niet langs de fixet naar knegsel kon ben ik maar achter door de wijk gereden. Met nog een kleine omweg want er stonden twee busjes met aanhangers en een vrachtwagen de boel te blokkeren op De Plank. Toen dus maar langs de kiosk en de kerk gereden.
Falona schreef:Ja, mijn man was ook compleet over de rooie. Normaal wacht hij met bellen tot een tijdstip dat ik wel wakker ben en belt hij mij echt niet wakker.
Kliko schreef:Mart (mijn vriend) woont in de Kromstraat. Wij sliepen vannacht daar. Is echt maar een paar meter verderop.
Ik slaap altijd met oordopjes maar die vader van Mart werd wakker van maar liefst acht schoten en hoorde die traumahelikopter over vliegen. Leek wel of ie op ons huis landde.
Vanochtend moest ik gaan werken maar kon er bijna niet uit met mijn auto. Heel de kruising was afgesloten met rood wit lint en er liepen mannen in witte pakken. Al het verkeer werd teruggestuurd. Echt heel erg crime scene.
Joonsel schreef:Vind het wel stom en typisch de politie in Veldhoven (/Eindhoven?) om de weg zo belabberd af te zetten. Mijn moeder vertelde dat alles terug moest en dus om moest keren, inclusief het vrachtverkeer. Als ze dan heel de plank afzetten..