Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Armani88 schreef:of ze is verkracht of ze is wel een beetje een s l e t j e
Tellie schreef:Armani88 schreef:of ze is verkracht of ze is wel een beetje een s l e t j e
Een sletje vind ik nogal overdreven. Dat kind weet volgens mij niet eens waar ze mee bezig is geweest.
Armani88 schreef:dat lijkt me toch wel anders doet ze het geen meerdere malen

xXLiekeXx schreef:Als ze niet weten wie de vader is heeft ze het misschien wel met meerde mensen van het mannelijke geslacht gedaan
xXLiekeXx schreef:@ vikki, dan kan het gewoon je zus zijn. Zal d'r ook vaak voor aangezien worden.
Ik stond ook echt raar te kijken toen ik oor het eerst bij mijn vriendin (in Chicago, Il, USA) kwam... ik ben 4 jaar ouder dan mijn vriendin en 8 jaar jonger dan haar moeder, ik heb vriendinnen die ouder zijn dan haar moeder... Mensen denken vaak "oh wat leuk zo'n jonge moeder, jullie zijn vast net vriendinnen", maar dat denken ze dan fout... Ik ken bijna geen strengere moeder
(ze heeft er wel voor gezorgd dat haar dochter niet hetzelfde is overkomen...) xXLiekeXx schreef:@ vikki, dan kan het gewoon je zus zijn. Zal d'r ook vaak voor aangezien worden.
@injo, Ik bedoelde met mannelijk geslacht een samenvattin van mannen en jongens
MissToseland schreef:pff je hoort het nu echt steeds vaker! dat ze zo jong zijn en zwanger