Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frouk schreef:Heel apart verhaal. Wat ik vooral niet snap is dat de politie deze man heeft doodgeschoten... Ze worden toch juist opgeleid om ze zo te schieten dat ze niet dood gaan?(in het been ofzo) Ik krijg nu meer het idee dat ze zo in paniek waren dat ze hem daarom maar dood geschoten hebben. Dat neemt overigens niet weg, dat ik het niet vervelend vind voor de neer gestoken agenten.
Adriana schreef:De agente die geschoten heeft is 3 keer gestoken! Als ze niet had geschoten dan was het denk ik nog veel erger afgelopen
runningkawa schreef:Hij is geestelijk niet in orde, lijkt me zeker...ben je normaal in je bovenkamer doe je zoiets niet
Waar dat geestelijk niet in orde van komt zal me echt worst wezen..dat meen ik
Hij is heeeeel erg gevaarlijk....volgende keer ben jij het, je vriend, je moeder..nee dank je....
En gezien de softe straffen in NL staat zo iemand over 2 jaar weer op straat...en is hij dan wel oke?
Veel mensen vallen in herhaling....
Frouk schreef:Voor het zelfde geldt was deze persoon geestelijk niet helemaal in orde en kon hij er dus in feite niets aan doen (klinkt wat raar zo) Ik vind het dus een beetje makkelijk gezegd, opgeruimd staat netjes...