Getekend voor het leven door navelpiercing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Getekend voor het leven door navelpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 20:10

Een Engels meisje is bijna gedood door haar eigen navelpiercing. Door een ongeluk met een auto klapte de airbag tegen de piercing en richtte een ravage aan. 'Doktoren hadden zoiets nog nooit gezien..'
Jessica mag blij zijn dat ze het relatief onschuldige auto-ongeluk tijdens een studiereis in Duitsland overleefde. Door de klap sloeg de piercing met ijzeren staafje zover bij haar naar binnen dat het bijna haar ruggengraat raakte. De schade was enorm. Doktoren zijn urenlang bezig geweest om haar in leven te houden. Nu heeft ze een litteken van ruim 25 centimeter over haar eens zo mooie buik lopen en is ze getekend voor het leven.
Haar moeder gaf ooit na lang aandringen van haar dochter toestemming voor het plaatsen van de piercing. Ze dacht dat het hooguit kon gaan ontsteken. En het moet gezegd: de kans op een dergelijk ongeluk is minimaal. Doktoren garanderen het Britse meisje dan ook dat ze in alle medische literatuur als speciaal geval zal worden opgenomen.
Bron: http://gezondheid.blog.nl/actualiteiten ... elpiercing

En ik heb net 5 weken een navelpiercing. Vork

Marigold

Re: Getekend voor het leven door navelpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:12

bijna de ruggegraat geraakt?
zo, hoe dun moet ze dan zijn?
of hoe groot de piercing??

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:13

Brr dan schrik je even Nagelbijten / Gniffelen

het klinkt als een broodje aap verhaal Tong uitsteken
Piercing moet dan erg ongelukkig gegaan zijn .. denk dat ze eerder ruggenmerg bedoelen dan!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:18

hm...ik hoor steeds meer en meer ellende met airbags...laatst iets over twee kinderen wiens nekwervels volledig waren verbrijzeld. een meid wiens piercing door d'r buik was gegaan. een jongen die z'n rug brak en een dwars laysie had ervan...die dingen zijn toch bedoelt dat je leven gered wordt?

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:19

HAHAHHAHAHAHHAHAHA
wat een onzin verhaal zeg
geloof dr echt helemaal niks van
ten eerste zit een air bag ter hoogte van je borst dus zou die niet tegen je buik horen/kunnen te komen, dus ik weet niet of ze in een stoel verhoger zat ofzo ;P , maar anders is t vrij knap ook nog
en ten tweede lijkt me t nogal onzin omdat het een minimaal objectje is denk eerder dat je darmen doorgeduwd worden eigelijk

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:20

Wuahuah. Clown Nou blij toch, dat ik die van mij er weer uit heb.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:21

iehl.. ik zie een heel eng plaatje voor mij bij deze beschrijving Nagelbijten / Gniffelen
very au!

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:22

Woogy schreef:
hm...ik hoor steeds meer en meer ellende met airbags...laatst iets over twee kinderen wiens nekwervels volledig waren verbrijzeld. een meid wiens piercing door d'r buik was gegaan. een jongen die z'n rug brak en een dwars laysie had ervan...die dingen zijn toch bedoelt dat je leven gered wordt?

aibags zijn ook niet altijd betrouwbaar
2 jaar geleden heeft mijn moeder een zeer ernstig autoongeluk gehad waarbij haar auto 5 meter terug geduwd is, maar haar airbag is nieteens open gegaan......
gelukkig had ze wel haar gordel om want die heeft haar leven gered

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:26

Er zijn zelfs baby's onthoofd door airbags, maar er wordt dan ook geadviseerd om baby's niet op de passagiersstoel met het gezicht naar voren vast te zetten. Kinderen onder de 12 jaar achterin, dat is niet voor niks ook wat airbags betreft.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 20:56

@ fluffyfox

Een uitgeklapte airbag hoort ook de buik en bovenbenen te beschermen, dus zo'n onzinverhaal is het niet.

wel vind ik het een erg raar verhaal, ze heeft wel erg veel geluk gehad dan Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:27

Iehh wat een gruwelijk verhaal... ik wilde mijn navelpiercing terug, maar laat maar Haha!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 22:11

ach ja, geloof er weinig van.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 00:43

Ik weet niet of jullie het filmpje hebben bekeken, maar daar wordt volgensmij gesproken over een seatbelt.. EN dat is een gordel.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 01:11

Niet echt mooi gehecht trouwens, wel zonde maar nooit over na gedacht eigenlijk dat zoeits misschien kon gebeuren.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:09

Sammie schreef:
Er zijn zelfs baby's onthoofd door airbags, maar er wordt dan ook geadviseerd om baby's niet op de passagiersstoel met het gezicht naar voren vast te zetten. Kinderen onder de 12 jaar achterin, dat is niet voor niks ook wat airbags betreft.

sterker nog: baby's mogen helemaal niet voorin als de airbag niet is uitgeschakeld!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:29

Inderdaad erg guur gehecht. vind het eerlijk gezegd ook wel erge b*lshit, hou de mijne daarom ook maar lekker in. Gaat zij maar lekker iedereen waarschuwen, is voor mij al te laat haha.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:31

Verward raar verhaal, mijn piercing is maar iniminie, en dat kan dan helemaal tot je ruggenmerg? Verward
hmm

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:32

als ik iets te hard aan de mijne trek, trek ik um al bijna eruit. En dan zal die dwars door me buik gaan? Had ze neit gewoon een staaf door der buik naar der rug of zo? Verward

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:37

ik vind ook erg lelijk gehecht en lelijke wond, maar vraag me af hoe dat mogelijk is.... als die airback uitschiet, om zo n klein staafje zo ver naar achteren te schieten

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:38

de airbag kwam tegen de gordel, en de gordel zat over de piercing, zo iets maak ik er uit

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:44

tja, misschien is dit dom bedacht van mij, maar als je in een mri moet dan mag je ook geen sieraden inhouden omdat ze door de magneten je lichaam in kunnen schieten. nou werkt een airbag natuurlijk niet met magneten maar er gebeuren gekkere dingen dan dat.

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:45

Als je bedenkt hoe snel die airbag eruit schiet op het moment dat je een aanrijding maakt, voordat jij het stuur raakt, dat moet een gigantische snelheid zijn. Als die snelheid wordt overgedragen op die piercing, kan die versnelling groot genoeg zijn om het lichaam binnen te dringen. Een kogel is ook maar iets kleins, maar door de versnelling die het krijgt bij het afschieten, wordt het een dodelijk oblect.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:46

ja daar dacht ik idd ook nog aan, vergeten erbij te zetten Bloos

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:55

Overigens denk ik dat het meer een ongelukkige samenloop van omstandigheden die het letsel bij haar hebben aangericht. Overigens duwt een airbag naar binnen roxxiej, dus dat is niet te vergelijken.. Knipoog

Dat de navelpiercing na een forse klap op de buik door het lichaam zwerft kan ik me wel indenken, maar ik denk dat de klap bij dit meisje zo groot was dat ze ook zonder piercing flink letsel gehad zou hebben..

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 12:46

patsur schreef:
Ik weet niet of jullie het filmpje hebben bekeken, maar daar wordt volgensmij gesproken over een seatbelt.. EN dat is een gordel.

er word gezegt: The airbag inflatted, and forced the seatbeld into her stumic

ik geloof dit verhaal wel degelijk ik denk dat de meeste het filpmje niet hebben gekeken.