Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shcmarathon schreef:Eindelijk een actie die hopelijk een einde kan maken aan deze vreselijk ziekte!!!
avaluna schreef:Schokkend en naar ik hoop schudt het wat mensen wakker...
Ik heb gisteren een intervieuw met het model op de billboards gezien, zij heeft idd doorligplekken en op haar rug ontstaat een vachtje, omdat zij geen enkele vetreserves heeft om haar lichaam op temperatuur te houden... Heel knap van haar dat zij aan deze campagne heeft meegewerkt!
Femkuh schreef:Idd.. maar ik denk niet dat je door deze actie een 'einde' kunt maken aan anorexia.. De ziekte zit in de genen of tussen de oren.. Een groot deel kan er niks aan doen, omdat het genetisch bepaald is.. (ofzoiets dergelijks..) maar sommige lijden aan anorexia, omdat ze die 'super slanke' modellen zien en zij willen dan ook dun zijn.
Zeker schokkende foto's, vooral die tweede!!
Nadya schreef:Er is zeker een verband tussen anorexia en de media, maar vlak de andere oorzaken (genen, trauma's e.d.) niet uit.... De ziekte zal nooit helemaal verdwijnen, daar geloof ik echt niet in.
susie1981 schreef:Jeee zeg, wat een foto's.
Toch niet te snappen he, dat meisjes die zooooo dun zijn zich nog steeds dik voelen.
Nadya schreef:Er is zeker een verband tussen anorexia en de media, maar vlak de andere oorzaken (genen, trauma's e.d.) niet uit.... De ziekte zal nooit helemaal verdwijnen, daar geloof ik echt niet in.