Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben blij dat ik niet zoveel aan die kant van Utrecht kom! 

Vandaar dat dit soort nieuws mij erg schokt. Het is voor mij echt onwerkelijk dat je niet meer veilig door een straat kunt lopen. tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.

tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
ik kan me nog een zeker meisje in drenthe herinneren dat is vermoord.
./.. maargoed dat zou ook wel weer overdreven worden door de media. maar overal doen zich problemen voor.. grote steden, dorpen, autochtonen, allochtonen, volwassenen, jongeren,..
Roane schreef:tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
Ah met die domme boertjes daar is het allemaal heel veilig waarschijnlijk he?ik kan me nog een zeker meisje in drenthe herinneren dat is vermoord.

Citaat:tamorka schreef:Ah met die domme boertjes daar is het allemaal heel veilig waarschijnlijk he?ik kan me nog een zeker meisje in drenthe herinneren dat is vermoord.
Boeren zijn zeker niet allemaal dom. Gaat ook niet als je een hele eigen onderneming overeind wilt houden. DAt lukt niet als je dom bent.
En moorden gebeuren overal, dus ook op het platteland. Dat komt omdat die stadse lui naar het platteland toe komen.![]()
Ik ben wel eens in Utrecht geweest ja. Meer dan eens. Het is daar erg druk.
zelf woon ik in Zuilen, Utrecht en daar wordt ook gewoon drugs gedealt op de hoek van mijn straat, meerdere meisjes zijn verkracht in de poort achter mijn huis. Nu zijn er bij ons camera's opgehangen en je merkt wel dat ze zich nu gedeist houden.. In kanaleneiland vond ik die groepjes jongens die er staan ook nooit fijn, fietste liever om dan langs ze te moeten omdat ik al een keer van mijn fiets getrokken was.. 
tamorka schreef:Dank je, ik doe mijn best!
tamorka schreef:tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
En moorden gebeuren overal, dus ook op het platteland. Dat komt omdat die stadse lui naar het platteland toe komen.![]()
Ik ben wel eens in Utrecht geweest ja. Meer dan eens. Het is daar erg druk.
SplashIsLief schreef:tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
Nou moet je niet gelijk heel Utrecht gaan veroordelen, want dat slaat echt nergens op
nils schreef:meen je dit serieus?