Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
Roane schreef:tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
Ah met die domme boertjes daar is het allemaal heel veilig waarschijnlijk he?ik kan me nog een zeker meisje in drenthe herinneren dat is vermoord.
Citaat:tamorka schreef:Ah met die domme boertjes daar is het allemaal heel veilig waarschijnlijk he?ik kan me nog een zeker meisje in drenthe herinneren dat is vermoord.
Boeren zijn zeker niet allemaal dom. Gaat ook niet als je een hele eigen onderneming overeind wilt houden. DAt lukt niet als je dom bent.
En moorden gebeuren overal, dus ook op het platteland. Dat komt omdat die stadse lui naar het platteland toe komen.![]()
Ik ben wel eens in Utrecht geweest ja. Meer dan eens. Het is daar erg druk.
tamorka schreef:Dank je, ik doe mijn best!
tamorka schreef:tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
En moorden gebeuren overal, dus ook op het platteland. Dat komt omdat die stadse lui naar het platteland toe komen.![]()
Ik ben wel eens in Utrecht geweest ja. Meer dan eens. Het is daar erg druk.
SplashIsLief schreef:tamorka schreef:Fijn is het daar he, in Utrecht. Ik ben blij dat ik lekker in het oosten op het platteland woon.
Nou moet je niet gelijk heel Utrecht gaan veroordelen, want dat slaat echt nergens op
nils schreef:meen je dit serieus?