Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Bonte_ schreef:ik vind het wel geweldig , sorry voor deze leerkracht , maar je moet echt dom zijn om niet te zien dat 10 leerlingen de klas scippen
ik vind het spijtig dat ze hiervoor gestraft zijn , ik vind jdat je ook de humor er van in moet zien ,
Leentje1 schreef:Doordat er zulke geintjes uitgehaald worden word er wel even aan de bel getrokken dat deze lerares geen orde kan houden. Ze moeten hier dus wat aan gaan doen.
_Bonte_ schreef:ik vind het wel geweldig , sorry voor deze leerkracht , maar je moet echt dom zijn om niet te zien dat 10 leerlingen de klas scippen
ik vind het spijtig dat ze hiervoor gestraft zijn , ik vind jdat je ook de humor er van in moet zien ,
crossmonster schreef:ik vind het op zich sneu voor de leerkracht, maar wij hebben zo vaak van zulke acties uitgehaald, alleen destijds had je nog geen mobiele telefoons, laat staan mobiele telefoons met camera
katiavl schreef:crossmonster schreef:ik vind het op zich sneu voor de leerkracht, maar wij hebben zo vaak van zulke acties uitgehaald, alleen destijds had je nog geen mobiele telefoons, laat staan mobiele telefoons met camera
Inderdaad, hahah waar is de tijd