Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:mm ja klinkt als broodje aap
maar neemt niet weg dat de medische zorg daar stukken minder is als hier,
dus wellicht een foutje bedankt verhaal?
hier hebben ze machines, mensen maken fouten, daar werken ze met voornamelijk handmatig materieel
Dudette_ schreef:dan schrik je je ook helemaal dood
ThaGirl schreef:Je hart hoeft opzich niet te blijven kloppen hoor. Ik geloof dat als je hart stil staat dat je toch nog na een tijd weer kunt leven..
Was eens bij ziekenhuis verhalen ofzo, dat een klein meisje van 1 of 2 jaar oud in een zwembad was verdronken en daar al zeker 15min lag en toch kon ze weer tot leven gewekt worden.
Lusitana schreef:Er zijn hier alleen al in het afgelopen jaar minstens twee mensen wakker geworden in een mortuarium.
katiavl schreef:Lusitana schreef:Er zijn hier alleen al in het afgelopen jaar minstens twee mensen wakker geworden in een mortuarium.
Wow heftig, heb ik dus nog nooit gehoord. Het zal je maar gebeuren![]()
Vraag me af of er een reden achter zit, hoe komt dat zoiets gebeurd
Citaat:Schijndood is een staat van het lichaam waarbij het slachtoffer niet meer ademt, er is nog wel hartslag, maar die is zeer moeilijk waarneembaar. Het slachtoffer heeft een blauwe kleur.
Bij schijndood, ook mors putativa genoemd, lijkt het alsof de persoon in kwestie dood is. Dit is zeer gevaarlijk voor de persoon in kwestie, omdat deze "levend" begraven of gecremeerd zou kunnen worden.
Stoeptegel schreef:Dat heb ik ook eens gehoord van iemand. Een jongetje werd begraven maar vlak voordat de kist dicht ging deed hij zn ogen open.