Onthoofding voor Spears en Madonna?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovely82

Onthoofding voor Spears en Madonna?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 09:18

Bron: HetNet

Sterren als Britney Spears en Madonna worden door vele fans op handen gedragen. Er zijn echter ook mensen die de popsterren liever dood dan levend willen zien. En dan doelen we niet op 'gewone' haatdragende mensen, maar op terorristen met serieuze plannen om de twee om te brengen.

Het dreigement is afkomstig van Muhammad Abdel-Al, de woordvoerder van de Palestijnse terroristische organisatie PRC. In een boek laat Abdel-Al weten allerminst gecharmeerd te zijn van het 'hoerige gedrag' van Spears en Madonna. De belofte van de Islam-aanhanger liegt er dan ook niet om: "Als ik één van deze prutsmutsen ooit tegenkom, zal ik het een eer vinden, ik herhaal, een éér vinden om de hoofden van Britney Spears en Madonna af te hakken. Als zij ervoor kiezen om met hun satanische bedrag de islam te blijven ondermijnen, heb ik geen keus anders dan ze te liquideren."

Je zou denken dat er weinig gevaar is voor de in Amerika woonachtige sterren. Ze worden immers 24 uur per dag streng beveiligd. Voor één van de twee is het gevaar echter dichterbij dan je zou verwachten. Madonna heeft namelijk besloten om het Joodse nieuwjaar samen met 2000 andere aanhangers van het Kabbalah-geloof te vieren in Israel. De dreiging voor de zangeres is daar natuulijk des te groter, toch is Madonna niet zo bang dat ze haar plannen heeft gewijzigd. Wel is haar beveiliging versterkt.

Mocht Spears of Madonna alsnog angstig worden, dan is er een eenvoudige manier om te voorkomen dat ze onthoofd worden, aldus Abdel-Al: "Als deze twee prostituees met opzet blijven proberen om mannen ertoe te bewegen de islam de rug toe te keren, mogen wij ze ombrengen door steniging of onthoofding. Maar als ze ervoor kiezen om zichzelf te bekeren tot de islam, zullen ze dit noodlot niet hoeven ondergaan."

_rosita_

Re: Onthoofding voor Spears en Madonna?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:19

ik las het net in de krant op i-net idd....
het is toch te gek voor woorden dit soort randebielen. wat mij betreft mogen al die extremisten ( en dan ook rechts-extremisten etc) op 1 grote hoop worden gedonderd op een mini eilandje in de zee.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:21

noujaaaa zo zie je maar hoe ziek die moslimextremisten zijn,haha als je islamiet word onthoofden we je maar niet.

ziek!

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:25

Jemig wat belachelijk zeg. Ook lekker dom dat hij het zo openbaar zegt; als er iets met ze gebeurt....

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:07

Ochjee, hebben ze weer snode plannetjes... Wat willen ze toch bereiken? Stelletje debielen, wat denken ze wel niet... Ik hoop dat er ooit eens iemand is die hun koppen laat verdwijnen!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:21

Wat een idioten zijn het toch... En met zulke mensen moet je dan serieus proberen te onderhandelen?

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:25

Oh oh oh, wat een stelletje randdebielen zijn dat soort mensen toch ook. Een ander woord kan ik niet bedenken. Wat denkt zo'n man hier nou mee te bereiken? Zo wordt de tegenstand tegen de islam toch alleen maar groter?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 10:27

Steniging Nagelbijten / Gniffelen Hallo, we leven niet meer in de middeleeuwen Nagelbijten / Gniffelen

Slaat toch werkelijk nergens op Rolleyes En persoonlijk vind ik het gedrag bij Madonna heel anders dan bij Britney maar, ok ... dit zijn gewoon een stel debielen!

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 11:37

lovely82 schreef:
Als zij ervoor kiezen om met hun satanische bedrag de islam te blijven ondermijnen

Ooh is dát wat ze doen Huilen van het lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:58

Belachelijk zeg.. Ik hoorde het gister op het nieuws alleen daar werd er wel een beetje mee 'gegrapt'. Ik denk ook dat ze weinig gevraat lopen.

Jammer dat deze idioot zulke uitspraken doet en ook jammer dat hij zegt dit uit naam van het geloof te doen. Lips are sealed

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:07

Pff, die islamiten draaien echt door... Gestoord

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:28

zulk soort mensen leeft nog voor de helft in de middeleeuwen..........triest dat ze het uit naam van de islam roepen,want zo word absoluut de weerstand groter.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:12

Sigrid_Hvj schreef:
Pff, die islamiten draaien echt door... Gestoord

Nee hoor.....die extremisten draaien echt door.....en zelfs dat is niet waar, want die zijn al heel lang geleden doorgedraaid......daarom heten ze extremisten....

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:17

lovely82 schreef:
Mocht Spears of Madonna alsnog angstig worden, dan is er een eenvoudige manier om te voorkomen dat ze onthoofd worden, aldus Abdel-Al: "Als deze twee prostituees met opzet blijven proberen om mannen ertoe te bewegen de islam de rug toe te keren, mogen wij ze ombrengen door steniging of onthoofding. Maar als ze ervoor kiezen om zichzelf te bekeren tot de islam, zullen ze dit noodlot niet hoeven ondergaan."

Lekker geloof is dat zeg...fijne manier van zieltjes winnen. Door intimidatie, en niet door overtuiging. Yep, ga je je heel fijn en veilig bij voelen...
En hoe komen ze er op dat ze er op uitzijn om mannen ertoe te bewegen de islam de rug toe te keren?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:20

Cassidy schreef:
lovely82 schreef:

Lekker geloof is dat zeg...fijne manier van zieltjes winnen. Door intimidatie, en niet door overtuiging. Yep, ga je je heel fijn en veilig bij voelen...
En hoe komen ze er op dat ze er op uitzijn om mannen ertoe te bewegen de islam de rug toe te keren?

Simpel: mannen kijken naar die 2 dames en krijgen in religieuze zin ongewenste gedachten. En dat is dan niet de fout van die kerels, maar van die dames. Dus die moeten dood. Is simpeler dan die kerels aanspreken namelijk.......

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:36

Extremisten Ik kan d'r niet tegen dat 't allemaal altijd zo extreem moet. Je kunt zulke mensen enzo ook proberen te vermeiden ipv er zo'n probleem van te maken? Nu heb je d'r alleen maar meer aandacht voor, waardoor je gevoelens worden versterkt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:38

Het is zo hatelijk hoe extremisten er altijd voor kunnen zorgen dat veel mensen een hele bepaalde groep haten ipv alleen de extrimisten zelf..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:38

ik kan het niet meer dan sneu vinden, je zal toch zulke ideen hebben............. triest

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:05

Je moet maar op het idee komen, waar bemoeid die man zich mee. Het is toch hun verantwoordelijkheid wat ze met hun leven doen. Er zijn wel meer vrouwen die nog erger dan hun zijn, (misschien vind hij die stiekem wel knap)

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 11:36

Cowboy55 schreef:
Simpel: mannen kijken naar die 2 dames en krijgen in religieuze zin ongewenste gedachten. En dat is dan niet de fout van die kerels, maar van die dames. Dus die moeten dood. Is simpeler dan die kerels aanspreken namelijk.......

Vanuit de gedachten van de vrouwenhaat gaan kerels altijd vrijuit. En het zijn vrouwenhaters hoor, die extremisten. Ook de sharia staat bol van vrouwenhaat.

De koran ook wel, maar niet meer dan de bijbel.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 11:45

Tuurlijk het is bij hun altijd de schuld van de vrouwen Misselijk Nee hoor het ligt niet bij hun zelf, nee de mannen hoeven er ook niks aan te doen en die kunnen er zelf ook niks aan doen. Het is gewoon de schuld van de vrouwen...
Doei, doei ga toch fietsen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 11:48

Waarom zitten er altijd een aantal van de extremistische klootzakken tussen die het verpesten voor de rest van het geloof. Verward

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 11:56

casperrr schreef:
Tuurlijk het is bij hun altijd de schuld van de vrouwen Misselijk Nee hoor het ligt niet bij hun zelf, nee de mannen hoeven er ook niks aan te doen en die kunnen er zelf ook niks aan doen. Het is gewoon de schuld van de vrouwen...
Doei, doei ga toch fietsen

Omg, ik dacht even dat dit bokt censuur was Clown.

Ik vind het nergens over gaan, zij hebben het recht om hun te onthoofden of te stenigen als ze zo door gaan?
Het recht!? Niemand heeft het recht om iemand anders te vermoorden omdat diegene zijn ding doet Scheve mond.
Alhoewel, bij dit soort typjes krijg ik toch wel moordneigingen .

tamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 11:58

DarkDreamer schreef:
Alhoewel, bij dit soort typjes krijg ik toch wel moordneigingen .

Maar de wereld zou dan ook zo veel mooier zijn als dit soort types niet bestonden.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 12:11

Helaas blijf je dit soort types altijd houden...
Héél erg jammer dat zulke dingen gebeuren in naam van de Islam, of welk ander geloof dan ook.