Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dorothea schreef:Yep, deze arts uit L.A. verdiende volgens eigen zeggen iets van 365.000 dollar per MAAND....
en hij wilde over drie jaar met pensioen en hierna ongeveer een miljoen per jaar pakken via zijn compagnons
dorothea schreef:Oké, maar degene die de documentaire gemaakt heeft, Sunny Bergman, is een slimme vrouw, filosofe en documentairemaaktster van beroep...en heeft juist door de cosmetische industrie én de bladen een negatief zelfbeeld ontwikkeld. Ze is redelijk onzeker geworden, en dat was ze niet toen ze met de documentaire begon. Ze was goed tevreden met zichzelf, maar dit is ongeveer teniet gedaan door een cosmetisch chirurg in Los Angeles. Zelfs haar vagina was - volgens de arts - te lelijk voor woorden en moest nodig gerestyled worden.
Elinee schreef:dorothea schreef:Yep, deze arts uit L.A. verdiende volgens eigen zeggen iets van 365.000 dollar per MAAND....
en hij wilde over drie jaar met pensioen en hierna ongeveer een miljoen per jaar pakken via zijn compagnons
nou het spijt me zeer hoor, maar dat zo'n man dat verdient, is omdat hij gestudeerd heeft, slim is & logisch nadenkt.
daar is niets mis mee!
dorothea schreef:Cosmetische chirurgen in Nederland zouden dat nooit doen!
Begrijp me goed, er is écht niets mis met veel geld verdienen, ik vind het zelfs prima! Maar niet door een ander de grond in te trappen....
Urielle schreef:dorothea schreef:Cosmetische chirurgen in Nederland zouden dat nooit doen!
Begrijp me goed, er is écht niets mis met veel geld verdienen, ik vind het zelfs prima! Maar niet door een ander de grond in te trappen....
Denkt zomaar even aan die Belgische plastisch chirurg Jeff Hoeybergs...
Elinee schreef:daarbij vind ik het ook idioot dat iedereen perfect moet zijn.
mij zul je niet zien bij de plastisch chirurg nooit.
Elinee schreef:oke, daar ben ik het ook mee eens merel90.
maar ik vind het belachelijk dat er op iemand ''gekotst'' word vanwege zijn inkomen.