Natasia beroofd door vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Natasia beroofd door vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 11:26

Afbeelding

Natasia is beroofd
Dat gun je niemand

Natasia had gehoopt dat de tien maanden in de Gouden Kooi haar roem en rijkdom zouden brengen. Niets blijkt minder waar. Inmiddels is ze weer thuis waar haar een bijzonder onaangename verrassing wachtte. Haar vriend Wilgo bleek hem namelijk gesmeerd te zijn en al haar geld meegenomen te hebben.

Wilgo was degene die - de tijd dat zij in de Kooi zat - voor haar twee kinderen, Yairo en Cheyenne zorgde. Natasia vertrouwde hem volledig en liet zonder problemen haar bankpassen bij hem achter. In Prive zegt ze het volgende:

"Alle bankafschriften waren weg, maar inmiddels heb ik kopieën gekregen en kan ik precies zien wat hij heeft gedaan: het geld van de kinderbijslag, het persoonsgebonden budget voor Yairo, de ouderkorting, de vergoeding van Tien voor mijn deelname aan het programma". "Alles heeft hij ingepikt. Bij elkaar veertigduizend euro!"

En als klap op de vuurpijl blijkt hij ook nog eens een vriendin en een kind te hebben in Suriname.

Natasia geeft toe dat zij en Wilgo al een tijdje problemen hadden: "Hij hield niet van de publiciteit rondom De Gouden Kooi en daarom bleef hij ook steeds meer weg. Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg, liep hij te 'klootviolen' met andere vrouwen."

Dat 'keurig gedragen' valt te betwisten en ze mag dan wel een schreewlelijk zijn maar.....dit gun je niemand.

bron: msnstarlounge

Da's toch wel heel zuur. Heb je jezelf een tijd lang voor schut gezet op tv, wordt je ook nog beroofd...Nagelbijten / Gniffelen

Ann

Re: Natasia beroofd door vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:31

Waarom verbaasd mij dit niet? Clown
Op de een of andere manier vind ik dit net iets wat juist háár weer overkomt.
Verder vind ik het een heel best mens hoor, ze heeft voor veel vermaak gezorgd. *LOL*

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:36

Nou ja. Ik vind dit wel erg hoor. Ze heeft zich niet altijd op haar best gedragen in het programma, en was niet echt een voorbeeld voor haar kinderen, maar nu is ze dus echt alles kwijt. Heeft ze min of meer voor niets in het programma gezeten. En inderdaad, dit gun je ook niemand.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 11:39

Ik vraag me wel af hoeveel geld zij van Tien kreeg om in dat programma te zitten. Ik kan me namelijk heugen dat ze bij aanvang van DGK beweerde dat ze echt heel erg veel moeite had gedaan om die 10.000 euro borg bij elkaar te sprokkelen, en nu mist ze ineens 40.000 euro.
Het is trouwens wel wat met die kerels zeg. Scheve mond Eerst die Rene van Patty Brard, nu dit weer.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:44

Weet je welk liedje ik nu in m'n hoofd heb?
"What goes around, comes around, what goes up must come down."

Het is wel sneu allemaal, inderdaad dat gun je niemand, maar geheel onverdiend... tja...
Of ben ik weer zo asociaal door de enige te zijn die dat denkt? Bloos

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:45

mm ze heeft genoeg tekenen "van bovenaf"' gehad ( krant etc )
dat ze beter maar thuis kon blijven...
ze heeft de tekens genegeerd en nu moet ze met de gebakken peren zitten.
erg sneu, maar het gebeurt meer mensen, elk jaar worden er weet ik hoeveel mensen op deze manier beroofd, en die komen ook niet in het nieuws,
sorry ik kan het niet zielig vinden voor haar,

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 11:45

Ik zou niet weten waarom ik haar zou moeten gunnen dat ze alles kwijt zou raken. Ik heb me vaak aan haar geïrriteerd, maar om iemand zoiets toe te wensen komt niet in me op.
Maar dat is mijn persoonlijke mening. Lachen

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:47

Roane schreef:
Of ben ik weer zo asociaal door de enige te zijn die dat denkt? Bloos

Als dat jouw mening is, wat maakt jou dan asociaal. Dat is toch gewoon jouw mening, zoals jij erover denkt, dat maakt je niet meteen asociaal. Knipoog

Ik denk dat ze die 10.000 euro had van toen, die 30.000 euro is bij elkaar, van spaargeld, kinderbijslag (van 2 kinderen) en nog wat andere dingen, maar voor twee kinderen krijg je per kwartaal kinderbijslag, zij heeft daar 10 maanden gezeten? Dan kan ze niet veel kinderbijslag gekregen hebben.. maar goed, het zal wel. Ik weet het ook niet.

*Edit - Spelfout.
Laatst bijgewerkt door MelOdYs_Star op 21-08-07 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:48

Oh crossmonster en ik wensen het haar niet toe, we kunnen het alleen niet zielig vinden. Haha!
In zo'n geval geloof ik in karma. Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:49

ik gun het haar niet, maar ik ga haar nu niet zielig vinden,
ze heeft zich zo raar gedragen ,
moeder van 2 kids die ze in de steek liet..
en nu ineens 40 000 euro op de rekening...
verhaal rammelt een beetje,

dus nogmaals ik wens het haar niet toe, maar ik ga haar niet zielig vinden nu..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:49

Ik vind het dom dat ze hiervoor de publiciteit op zoekt. Waarom kan het niet gewoon bij aangifte doen blijven?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 11:50

bromfiets schreef:
Ik vind het dom dat ze hiervoor de publiciteit op zoekt. Waarom kan het niet gewoon bij aangifte doen blijven?

Haha! Dat heb je nou eenmaal he, als je BN bent/wil worden. Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 11:50

Roane schreef:
Oh crossmonster en ik wensen het haar niet toe, we kunnen het alleen niet zielig vinden. Haha!
In zo'n geval geloof ik in karma. Knipoog

Ook goed. Haha! Maar waarom is het dan verdiend? Lachen

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:09

Hallo,

Zou best kunnen... Die 40.000 euro.
Die 10.000 euro inschrijf geld heeft ze terug gekregen toen ze eruit gestemd is.
Ze krijgen ook maandelijks een bedrag van Tien om hun normale thuis kosten te betalen laat dat ook eens zo'n 15.000 of 20.000 euro zijn.
En dan die kinderbijslag nog e.d.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:12

Iris1702 schreef:
Ze krijgen ook maandelijks een bedrag van Tien om hun normale thuis kosten te betalen laat dat ook eens zo'n 15.000 of 20.000 euro zijn.

Jeetje. Had niet gedacht dat dat zoveel zou zijn. Maar ja dan geloof ik het wel ja. Dat ze dat hád.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:14

Tjonge jonge het is me wat hoor. Ik heb er een dubbel gevoel bij. Heel vervelend voor haar en wat een kl*testreek van die vent, maar aan de andere kant... was het wel slim om de GK in te gaan met van die kleine kinderen die haar harder nodig hadden dan zij haar rijbewijs en borstvergroting?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:16

Kinderbijslag ontvang je 4x per jaar. (Hier zou het dan gaan om 3 termijnen).
Zoveel is dat niet voor twee tamelijk jonge kinderen.
Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels bij de berekening van die 40.000 euro. Maar al zou het kloppen, ze heeft die man zelf zeggenschap over haar rekening gegeven.
Laatst bijgewerkt door Ann op 21-08-07 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 12:17

Duke schreef:
Tjonge jonge het is me wat hoor. Ik heb er een dubbel gevoel bij. Heel vervelend voor haar en wat een kl*testreek van die vent, maar aan de andere kant... was het wel slim om de GK in te gaan met van die kleine kinderen die haar harder nodig hadden dan zij haar rijbewijs en ?

Daar ben ik het wel mee eens hoor, vond het echt niet kunnen tegenover haar kinderen. Maar juist om die kinderen vind ik dit zo smerig. Nu zijn ze de man kwijt die ze papa noemden, en die heeft al hun geld ook nog eens meegenomen.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:27

MelOdYs_Star schreef:
Iris1702 schreef:

Jeetje. Had niet gedacht dat dat zoveel zou zijn. Maar ja dan geloof ik het wel ja. Dat ze dat hád.

Ja stel dat dat 2000 euro per maand is?
Dan zit je na 10 maanden al op 20.000 euro....

Maar wat die precieze bedragen zijn weet ik ook niet... wel dat er een vergoeding voor is.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:21

vervelend als het iemand gebeurt, maar bij haar kan ik geen medelijden opbrengen, raar mens vind ik het die ook nog eens haar kinderen zonder pardon achterliet. bovendien vind ik de bedragen een beetje hoog, wellicht heeft ze een grote duim?? zou mij niets verbazen als dit om een media stunt gaat

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:23

Tja zou ook kunnen ik neem aan dat het leven voor Wilgo en haar kinderen die maanden ook geld heeft gekost....
Dus het volledige bedrag kan er nooit meer geweest zijn....

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:25

PGB kwijt, zoo dan heb je wel een probleem!
want dat moet je verantwoorden, en beheren..

als die vent de vader is van dat kindje van de PGB dan vind ik hem nu wel erg onverantwoord bezig zeg!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:27

@Marigold ; hij is niet de vader, maar hij zorgde (met de zussen van Natasia) wel voor de kindjes tijdens het verblijf van Natasia in de Kooi.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 23:30

Dat is behoorlijk banketstaaf voor haar.Ik heb de hele gouden kooi nooit gevolgd dus of ze zich gedragen heeft weet ik niet.
Ik vindt het een behoorlijke naaistreek van de "oppas" om zo met al het geld er vandoor te gaan.
Trouwens zo'n PGB kan behoorlijk oplopen dus kan die 40.000 nog best wel eens kloppen.
Jammer voor de persoon die al het geld gejat heeft dat zo'n PGB altijd verantwoord moet worden en hij nu zoiezo flink in de penarie zit.
Daarbij wie steelt er nou geld van kinderen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 23:35

Vind echt erg, mischien niet slim maar ja gebeurd nu eenmaal, en voor de kinderen heeft dat ook gevolgen