- AMSTERDAM - Jennifer Danielle is het zeventiende kind van de familie Duggar in Arkansas. En het is nog niet genoeg: We gaan door, zeggen Michelle en Jim Bob Duggar. Jennifer is meisje nummer zeven en is een wolk van een baby.
En het liefst willen ze meer meiden, want beide ouders zijn gek op meisjeskleertjes. De familie heeft trouwens ruimte zat in hun grote huis van 650 vierkante meter in Little Rock, dus ze kunnen ook nog wel even door. Enige probleem is dat de J een beetje uitgeput begint te raken, want alle namen beginnen met die letter.
De oudste is Joshua van 19, en voor Jennifer zit nog Johannah (bijna 2). Daartussen zitten nog: John David, Janna, Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jedidiah, Jeremiah, Jason, James, Justin en Jackson.
De baby's werden in alle maanden van het jaar geboren, behalve in juni. Tot nu toe heeft de familie 90.000 luiers gevuld en weggegooid. Nog een leuk feitje: moeder Michelle is al 126 maanden zwanger geweest in haar leven: 10.5 jaar...
Michelle heeft dus inmiddels aardige ervaring met bevallen. Jennifer was al dertig minuten na de eerste pijntjes op de wereld.
De familie Duggar begint al beroemd te worden in Amerika. Verschillende stations zijn langsgeweest.
Nou leek een groot gezien mij altijd erg gezellig, maar 17 zou ik persoonlijk toch wel een beetje te veel vinden

Maar goed, de hele family ziet er wel happy uit en dat lijkt me het belangrijkste