Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kamaron schreef:jeetje....moet ook verschrikkelijk eng zijn geweest voor haar
vraag me alleen af wat voor soort hond dit was...qua grootte enzo..
lisaamor schreef:nou ik ken ze wel ze zijn behoorlijk groot ze halen toch wel snel de 80 cm
ze zeggen dat de meeste heel erg acheresief zijn het is eingelijk een chow chow alleen in het zwart
ladypaard schreef:lijkt me ook niet fijn, het duurt ook wel even een korte tijd voordat je dood bent, en dan in de wetenschap dat je eigen honden het hebben gedaan..
lisaamor schreef:kamaron schreef:jeetje....moet ook verschrikkelijk eng zijn geweest voor haar
vraag me alleen af wat voor soort hond dit was...qua grootte enzo..
nou ik ken ze wel ze zijn behoorlijk groot ze halen toch wel snel de 80 cm
ze zeggen dat de meeste heel erg acheresief zijn het is eingelijk een chow chow alleen in het zwart
Myukii schreef:Ik heb zelf ook een chowtje gehad, gewéldig beestje!
Lauraapje: dat slaat natuurlijk nergens op, dat als één hond zijn baas heeft doodgebeten, dat gelijk het hele ras zo aggressief is![]()
Dat zegt meer over de opvoeding, en wat de vrouw met de hond gedaan heeft, dan over het ras![]()
ChowChows zijn in het algemeen absolúút niet aggressief, wél eigenwijs en dominant, ongeveer het karakter van een beagle. Althans, de chows die ík heb meegemaakt.
Ik weet trouwens niet waar je de 80cm vandaan haalt trouwens lisaamor, maar volgens de rasstandaard mogen ze niet hoger worden dan 55 cm dacht ik. Is nogal een verschil![]()
Wel vreselijk zeg, doodgebeten worden door je eigen hondje..
Lauraapje schreef:Myukii schreef:Ik heb zelf ook een chowtje gehad, gewéldig beestje!
Lauraapje: dat slaat natuurlijk nergens op, dat als één hond zijn baas heeft doodgebeten, dat gelijk het hele ras zo aggressief is![]()
Dat zegt meer over de opvoeding, en wat de vrouw met de hond gedaan heeft, dan over het ras![]()
ChowChows zijn in het algemeen absolúút niet aggressief, wél eigenwijs en dominant, ongeveer het karakter van een beagle. Althans, de chows die ík heb meegemaakt.
Ik weet trouwens niet waar je de 80cm vandaan haalt trouwens lisaamor, maar volgens de rasstandaard mogen ze niet hoger worden dan 55 cm dacht ik. Is nogal een verschil![]()
Wel vreselijk zeg, doodgebeten worden door je eigen hondje..
ZEG IK DAT DAN?!