Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantal86 schreef:Doe ff sitcen bellen voor de zekerheid!! als je hem nog niet gesproken hebt. Want het is iemand van de qrf en zat in een ypr, dat is een pantserwagen
en hij zou idd over twee maanden terug komen
romatjuh schreef:Snap eerlijk gezegd het nut niet dat er Nederlandse militairen naar het buitenland moeten.. (maar ik zal wel de enige zijn aangezien ik ook weinig van politiek snap)
Hoop echt niet voor je dat het je broer is Frozenstar.!
MissJ schreef:Chantal86 schreef:Wat wij daar moeten vragen wij ons als militair ook af. Het enige wat bij ons bekend is als militair is dat nederlandse defensie een schuld heeft bij amerika en als wij niet zouden gaan hadden er denk ik dikke gevolgen voor nederland.
Die missie moet onderhand stoppen. Irak heeft wat opgeleverd. Maar de taliban krijg je nooit bestreden. het is al eeuwen oud en zal nooit verdwijnen, een poging tot bin laden vinden zal het ook niet worden, die man vinden ze niet.
Alles wat de nederlanders er op bouwen schieten ze weer kapot. Mijn collega's en maten zijn er geweest. die vertelde ze hadden het een en ander opgeknapt en nog geen week later hadden ze het met de grond toe gelijk gemaakt.
Definiëer dat wij eens. Ik ken namelijk aardig wat jongens die er niet zo over denken. Vraag me toch lichtelijk af waarom mensen bij defensie werken als ze tegen uitzendingen zijn.![]()
Wat heeft Irak volgens jou opgeleverd? Dat dingen die de Nederlanders bouwen overhoop geschoten worden, is absoluut heel frustrerend, maar dat is echt niet alleen iets van deze missie. Dat is helaas een negatieve kant van het werk, je zit in een onstabiele situatie waar dit soort dingen kunnen gebeuren. Hoewel ik ook mijn twijfels bij deze missie heb, opbouw terwijl er eigenlijk geen stabiliteit is, mag ik toch hopen dat ze wel degelijk een verschil (kunnen) maken voor de locale bevolking.
Chantal86 schreef:haha ,
ik voel me zelf niet echt stoer hoor. Zal binnenkort wel eventjes een topic plaatsen.
Ik zit gelegerd in wezep. Ik zit op de vrachtwagen, ben 4 tonner chauffeuse en scania, bepaalde type vrachtwagens. Ik werk met de bouwmachines, dus shoffels, en kippers, graafmachines ed.
Mijn collega's zijn net terug en blij toe heel
IN juli gaat mijn lieve mannetje er heen hoop dat die heel terug komt zodat we lekker kunnen trouwen volgend jaar
Frozenstar schreef:Godzijdank is niet mijn broer.
Maar ik dacht écht dat het hem was.
Álles klopte. Echt alles.
Krijg er nu nog de kriebels van. Brr.