Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:niet alle dierproeven zijn zo.
Ze pakken gewoon de ergste dingen eruit.
ik vind dat dierproeven voor make-up verboden moeten worden, maar voor medicijnen gebruik vind ik het wel kunnen.
Apen daarintegen vind ik niet nodig om daar op te testen. er zijn genoeg ratten,muizen en konijnen waar dat op kan.
ik vind dat dierproeven voor make-up verboden moeten worden, maar voor medicijnen gebruik vind ik het wel kunnen.
Apen daarintegen vind ik niet nodig om daar op te testen. er zijn genoeg ratten,muizen en konijnen waar dat op kan.
Ambertjee_ schreef:Ik vind dat ook dat voor make-up dierproeven verboden moeten worden, maar voor medicijngebruik vind ik het ook niet leuk, het moet wel, is belangrijk.. maar dan nog, ze kunnen het toch ook dode dieren testen, of iets anders, weet ik veel, maar wel dieren die van oudedom zijn overleden.
Ambertjee_ schreef:Dan is dat een béter lab, maar er zijn er ook waar dieren als honden bijvoorbeeld in een hokje geduwd worden en daar maar zitten. En dat ze daar maar blijven zitten totdat ze aan de beurt zijn en dan worden gedood, lekker leuk leven heeft het beestje dan gehad.. dan zou eerder kunnen dat ze eerst een goed leven hebben gehad en als ze dan oud zijn worden ingeslapen. Zonder dat ze een slecht leven hebben gehad.
Jolandaa_ schreef:ik vind een aap net iets belangrijker als een rat. een rat word daarvoor speciaal gefokt en een aap word gewoon uit het wild gehaald.
LiNdA1986 schreef:Ik ben absoluut tegen dierproeven. Een dier is een dier, maakt niet uit wat voor 1, ze voelen allemaal dezelfde erge pijn. Ik vind dat echt niet kunnen. Kunnen ze beter testpersonen geld geven of op zware criminelen testen. Maar niet op onschuldige dieren.
Heb een keer een site gezien en dat was echt verschrikkelijk, daar zag je hondjes die half weggerot waren, maar nog wel in leven. Ik begrijp niet hoe iemand dat kan doen, dan ben je echt ziek.
Jolijneke1 schreef:Ik vind het niet goed! Die dieren worden gewoon geboren om te sterven. En dat zou je toch niemand moeten toewensen ook een dier niet. Ik vind het gewoon misselijk.