Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:centerparcs moet niet zo zielig doen want dat gaan ze echt wel verhalen bij die jongeren hoor
tita schreef:centerparcs moet niet zo zielig doen want dat gaan ze echt wel verhalen bij die jongeren hoor
JoT schreef:Je zal trouwens maar in het naastgelegen huisje zitten, dan ben je toch ook niet blij lijkt me.
Tessebes schreef:Ten eerste ben je (vziw) geen jongen in een stoer jongensgroepje, ten tweede leidt drank niet automatisch tot zulk gedrag maar kan dat wel heel goed.Sorry hoor, maar ik lust zelf ook wel een drankje, maar ik verzin het niet om de boel te slopen of vuurwerk in de open haard af te steken. Dit gaat ver boven baldadig gedrag.
Citaat:het heeft niets met Center Parcs te maken", benadrukt ze. Het aantal cottages dat jaarlijks in Nederland door bezoekers wordt gesloopt, is weliswaar redelijk stabiel (twaalf tot vijftien per jaar), maar het verschil is, aldus commercieel directeur Paul Geraerds van Center Parcs, dat "de zichtbaarheid van de excessen is toegenomen door de filmpjes op internet" .
Tessebes schreef:JoT schreef:Je zal trouwens maar in het naastgelegen huisje zitten, dan ben je toch ook niet blij lijkt me.
Mag hopen dat je dan de receptie even informeert, zodat er ingegrepen kan worden.