TOKIO - Een Japans jongetje van een jaar oud is overleden in het helmvak van de scooter van zijn moeder (21) en haar even oude vriend. Die hadden het kind in het vak gestopt „omdat twee mensen op een scooter geen kind kunnen vasthouden”.
Het jongetje bleef in de scooter achter toen de moeder boodschappen ging doen en haar vriend naar een automatenhal ging. Bij hun terugkeer bleek het kind te zijn overleden. Ze lieten het jongetje naakt met een plastic zak over het hoofd achter in een goot in een bos bij Nose in de provincie Osaka.
De Japanse politie heeft het stel donderdag aangehouden.
Ik dacht dat Japan de laatste decennia enorm ontwikkeld was en bij de slimste mensen van de wereld hoorden. Blijkbaar is helaas nog niet hele bevolking mee :X . Ik bedoel, het gevolg van zo'n actie kan je als gezond mens toch zelf wel verzinnen??? Ik hoop allerszinds dat ze daar een verbod op kinderen kunnen krijgen, want als je zo'n blunder maakt moet je toch nog net iets te veel leren...
Wij denken inderdaad dat hun heel slim en netjes zijn maar niets is minder waar. Zo heb ik een keer een foto gezien in een blad waar een kindje van ongeveer 1 jaar dood aan de kant lag op de weg. Iedereen liep er gewoon langs en de bussen ook, kindje zat helemaal onder het bloed. Moet je toch niet aan denken dat je op straat loopt en er ligt een dood kindje en iedereen loopt langs alsof het de normaalste zaak van de wereld is!
Heel erg ook van dit kindje, die mensen zijn gewoon niet wijs!
Ongelofelijk zeg. Wij durfden Gioya in het begin nauwelijks vast te pakken, is toch een natuurlijk instinct om voorzichtig met zo'n kleintje om te gaan? Nou ja, blijkbaar niet.
Dat je uberhaupt je kind op een scooter mee wilt nemen en het achterlaat. Man, ik was in het begin bij Nikki zo supervoorzichtig met haar oppakken en ik liet haar nooit achter. Zelfs 's nachts sliep ze op onze kamer de eerste 10 maanden. Het feit dat deze mensen dat arme jochie zo dumpten na zijn dood, zegt me al meer dan genoeg. Zulke mensen zijn geen kinderen waard. Meteen castreren/sterilisseren, zodat het niet nog een keer gebeurd. Brrrrr, kippenvel.......
niet normaal meer hoor, je laat je kind toch met je gezonde verstand niet in een helmvak zitten of er uberhaupt al in doen Arm kindje..Hij zal wel gestikt zijn ?
Als je dit soort dingen leest, vind ik het altijd maar vreemd dat er niet van te voren getest word of je wel aan bepaalde eisen voldoet voor je kinderen mag krijgen
Bij het asiel krijg je nog moeilijker een hond of een kat mee
Omg wat erg.. Snap echt niet hoe mensen zoiets kunnen doen en dan nog zo respectloos dumpen ook Het is gewoon je eigen kind Maargoed, ik snap tegenwoordig steeds minder van de bizarre dingen die allemaal gebeuren..
OMG hoe kan je nou ubber houd op het idee komen om je kind in dat helvak tedoen van je scouter. somige mensen zijn echt ziek in hun hoofd. naja ik snap somige mensen echt niet.
Jemig, waar het het toch geen met de wereld ?! Dit is toch gewoon niet meer normaal. Ik kan der in ieder geval niet bij met m'n hoofd, dat ouders dit hun kind aan kunnen doen. Als je een zak op de hoofd heen doet weet je toch dat het zal stikken ?!