Pedo's wilden kind brandmerken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 19:24

Bron: telegraaf.nl

BRUSSEL - UPDATE 15:10 De vier gearresteerde Franse pedofielen wilden een jong kind in België kidnappen, in Rouen een weekend lang verkrachten en daarna gebrandmerkt weer loslaten, zodat ze zich het misbruik goed zou herinneren.

Alleen als het meisje tijdens de gruwelijkheden één van de daders zou zien, moest ze worden doodgemaakt.

Dat is vanmiddag gezegd tijdens een persconferentie over de gruwelijke zaak die veel gelijkenis vertoont met de Dutroux-affaire. De politie arresteerde vier Fransen na een tip van Belgen die zeiden dat op het net gespeurd werd naar een geschikt meisje van tussen de vijf en negen jaar dat kon worden ontvoerd en misbruikt. Het gaat om drie mannen en een vrouw.

De Fransen zochten via internet hulp van Belgen. Die moesten maskers en het bedwelmingsmiddel chloroform leveren, evenals een geschikte plek noemen om een meisje te kunnen ontvoeren.

De politie vond in de buurt van het Franse Rouen een complete martelkamer in een bedrijfsloods. De getipte politie reageerde net op tijd, want in de geheime schuilplaats lagen de handboeien om kleine meisjes vast te houden al klaar. De pedofielen hadden in juni willen toeslaan.

De eerste tips van een internetgebruiker kwamen in maart bij de federale gerechtelijke politie in België binnen. Er werd toen door de verdachten al uitgebreid gezocht naar een bestelwagen en gestolen nummerplaten. Die bleek nu ook al klaar te staan. Ook was één van de mannen aangewezen voor de aankoop van sm-attributen. Het meisje dat gezocht werd, mocht 'geen tekenen van volwassenheid' bezitten.

De politie schakelde een undercover agent in om in de groep te infiltreren. De Belgische minister Onkelinx zei vanmiddag tijdens een persconferentie dat de infiltratie voor de agent een zeer belastende operatie was, gezien alle smerige details die werden besproken.

De vier verdachten werden eind vorige week opgepakt in de regio's Centre, Haute-Normandie en Provence-Alpes-Côte-d'Azur.

Bij zijn ondervraging vertelde een van de daders dat hij opgelucht was dat de politie hem op tijd had kunnen stoppen. „Ik was in een negatieve spiraal terechtgekomen en wist niet meer hoe ik daar uit ging raken. Ik had mezelf niet meer onder controle”, aldus de man. Net als de anderen was hij bij de Franse politie al bekend als pedofiel.

In het verleden is echter gebreken dat pedofielen en andere seksueel geweldplegers vaak bewust hun ‘werkterrein’ naar de buurlanden verplaatsen om zo justitie en politie op een dwaalspoor te brengen.

Dat bleek bijvoorbeeld ook toen twee jaar geleden de kinderlokker en seriemoordenaar Michel Fourniret werd ontmaskerd, die zich na een veroordeling in Frankrijk voor seksueel misbruik van jonge kinderen rustig in België kon vestigen en concierge van een basisschool werd. Daar pakte hij vervolgens zijn gruwelijke hobby weer op en ontvoerde en vermoorde uiteindelijk zeker zes jonge meisjes.

De zaak vormde aanleiding voor nieuwe Europese afspraken, waarbij justitie hun collega’s in andere lidstaten voortaan eerder waarschuwt en er ook op grotere schaal informatie wordt uitgewisseld. Ook worden veroordeelde pedofielen nauwlettender gevolgd en worden lidstaten gewaarschuwd wanneer ze zich in het in het buitenland vestigen.

Volgens minister Onkelinx kon er dankzij alle nieuwe wetten nu adequaat worden gereageerd op de plannen van de Franse pedofielen.

Ook in de zaak Dutroux, in wiens gruwelkelder ruim tien jaar geleden vier meisjes stierven, werd lang gedacht dat hij onderdeel uitmaakte van een groot internationaal pedofielennetwerk, maar bewijzen daarvoor zijn nooit gevonden. Het ‘monster’ van België werd twee jaar geleden veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf. buitenland vestigen.

Ik begrijp deze mensen echt niet... word er echt boos van.
Er word dus adequaat gereageerd op deze mensen, wat is dat? Ze hebben het nog niet gedaan, hebben alleen plannen gemaakt, en zijn niet op heterdaad betrapt, niet dat ze het zover moeten laten komen, maar toch... volgens mij gaan ze er te makkelijk vanaf komen, want ze zijn ziek en geen criminelen. Van mij mogen er heel wat politie van terrorisme af worden gehaald en op pedofilie/seksueel misbruik zaken worden gezet...

LaraCroft

Re: Pedo's wilden kind brandmerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:36

Ziek, gewoon ziek!!! Misselijk

Opsluiten en nooit meer laten gaan die criminelen...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:41

God wat gruwelijk zeg. Gelukkig zijn ze op tijd gepakt!
Opsluiten en nooit meer los laten inderdaad

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:44

Misselijk word ik er van. Dat deze mensen bestaan... Dat ze mogen bestaan... Dat ze hun gevoelens/lusten willen uiten, ze kunnen er in zekere zin niks aan doen, bij de een is pedofilie beter te onderdrukken dan bij de ander (en nee, ik keur het niet goed dat ze daarom maar kindjes verkrachten, dat vind ik vreselijk) maar dat ze het met zo veel geweld willen doen; "bradmerken zodat ze het zich goed kunnen herinneren"
Dat vind ik te gek voor woorden, dat zoiets uberhaupt al in je opkomt. Dan ben je niet alleen een pedofiel, maar ook nog eens ziekelijk geneigd andere mensen te verminken en naast lichamelijk, ook nog eens geestelijk te mishandelen. Dan heb je als doel iemands leven totaal te verwoesten. Vreselijk, vind een passende straf voor dit soort wezens, ze zijn het bestaan niet waard...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:50

Ze moeten die gasten zelf brandmerken.. Op de ene wang PE en de andere DO.. Gadverdamme!!!!! Ik word hier zo kwaad van, en emotioneel!

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:03

Ja maar eerst castreren en dan gepenetreerd worden met een
thermosfles Stoom uit je oren Dan in het gevang tussen de gewone bajesklanten,kijken
wat er overblijft,dit filmen en op pedosites zetten als afschrikwekkend voorbeeld Cool

Lindaa_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:10

Niet te golven!
Dat bewijst maar weer wat voor 'zieke' mensen er rondlopen. Hamer

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:12

Zulke griezels zullen je kind maar ontvoeren.... Ik moet er niet aan denken. En opsluiten en niet meer loslaten?? Van mij mogen ze tegen de muur met een peloton ervoor!!! Zulke gasten zijn het leven niet waard, ook niet in een gevangenis. Echt, ik moet er niet aan denken dat mijn dochter in zulke handen valt. Dat is de nachtmerrie van elke ouder. Dit zijn geen mensen meer, maar beesten (in uiterst primitieve vorm). Hamer

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:18

Verschikkelijk gewoon,

Ik snap niet dat iemand dat kan doen. En volgens mij kan niemand hier mij vertellen wat er zo leuk aan is of wel? Ik denk dat ze die mensen gewoon nooit meer moeten laten gaan, Kom op he, dan heb ik liever zo'n tereuraanslag dan ben je teminste in 1 keer dood en word je niet gemarteld. Sorry maar volgens mij ben je dan niet echt goed in je hoofd bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:22

ik had wat geschreven over een weipaal met splinters en hun kont...en kijken of ze verkrachten dan nog leuk vinden

Maar dat maar verwijderd...zal wel ow materiaal zijn...

Opsluiten nooit meer loslaten...al vind ik het idee van nadya ook goed

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:28

runningkawa schreef:
ik had wat geschreven over een weipaal met splinters en hun kont...en kijken of ze verkrachten dan nog leuk vinden

Maar dat maar verwijderd...zal wel ow materiaal zijn...

Dan maar ow materiaal, van mij mag het en ik wil 'm er wel indouwen. Haha!

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:29

Spoorbiels is misschien ook wel heilzaam Sigaar

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:31

Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:31

pff, jeetje wat ziek, ik word er ook misselijk van,, casteren, brandmerken, liefst een paar keer. zodat het goed duidelijk is, en laat ze dan maar lopen, dan redden de bewoners er zich wel mee.. bah!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:34

Ik schrik hier gewoon zo erg van!
Ze bereiden zich er gewoon een aantal maanden op voor! Hoe kun je in godsnaam maanden rondlopen met het idee datje een kind gaat VERKRACHTEN MISHANDELEN EN BRANDMERKEN?
dan moet je gewoon zo ver heen zijn!
Ik snap hier helemaal niets van Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:36

Pff, godzijdank dat ze deze monsters op het spoor zijn gekomen, voordat ze daadwerkelijk hebben kunnen toeslaan. Die gasten zijn werkelijk zo ziek in hun kop, dat ik het echt geen optie vind om ze ooit weer vrij te laten. Helaas zal de wet er wel weer anders over denken en is er een grote kans dat ze ooit alsnog hun slag zullen slaan...

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:41

Ziek.. echt welgelijk, wat een stelletje *** ********* . PUNT

valerm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 23:12

geen woorden voor

ziek

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 23:25

Blij dat deze monsters, die donders goed wisten waar ze mee bezig waren, opgepakt zijn. Nu hoop ik van harte, dat ze nooit meer op de maatschappij worden losgelaten, ze stonden al bekend als pedo, ze hebben hun eventuele 2e kans duidelijk verspild.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 23:30

Zoek de fout: Dat kind brandmerken zodat ze dat weekend nooit meer vergeet. Scheve mond
Verschrikkelijk gewoon. En dan zeggen dat ze blij zijn dat ze gestopt zijn voor ze het hebben kunnen uitvoeren Verward
Sorry ik kon er niets aan doen, is het dat wat ze willen zeggen???
Opsluiten en sleutel weggooien.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 23:52

Ik vraag me bij zo'n mensen af, waar het nou precies fout is gegaan.. was dat al voor de geboorte (genetisch) tijdens hun jeugd, wanneer??

Je geest moet wel heel ziek zijn om zoiets te kunnen bedenken, en het dan ook nog echt uit willen voeren.. :/

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 00:35

ja beter brandmerken ze zichzelf. Een Grote P op hun voorhoofd.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 02:56

gatverdamme, echt weer een zieke geest..
en dan die man ook nog: "ik zat in een negatieve spiraal.."

ik zal je eens een negatieve spiraal bezorgen...
en een weidepaal of spoorbiels in zijn poepert proppen? welnee..

geef m maar n weekje aan mij mee, dan zal ik ze eens leren wat pijn is..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 03:22

Ze zijn alledrie vader overigens..........

Mijn vader en ik waren het nieuws aan het kijken en konden beiden maar niet snappen dat iemand zo iets kan doen...

Het brand merk zouden 2 c's omgekeert tegen elkaar zijn, dus dat je een S krijgt, dit zijn de initialen van de 'leider'.

Vreselijk...Hoe kan je een kind zo iets aan doen? Dat het dat weekend moet meemaken is al verschrikkelijk, hoe kunnen ze er bij komen dat ze dat ooit zou vergeten. En om dat te voorkomen te brandmerken?

Ik wist echt niet wat ik er over moest zeggen...Vreselijk ziek dat er mensen zijn die zo denken!

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 08:46

De rillingen lopen over mn lijf....En alledrie vader? Wat moet je toch met deze mensen? Deze zijn zo ziek, zo ver heen... Levenslang TBS mag ik op zn minst hopen, dit mag nooit meer loslopen.

( Serieus voor dit soort mensen mag voor de de populaire Amerikaanse staf weer worden ingevoerd, dit is hopeloos)