Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
De Standaard schreef:Op het lichaam van het 18-jarige meisje is nog tot vannacht 5 uur een autopsie uitgevoerd, maar veel details heeft die tot nog toe niet opgeleverd. Het lichaam heeft geruime tijd in het water gelegen en dat bemoeilijkt het onderzoek.
Daardoor is het nog gissen naar de doodsoorzaak van het meisje uit Schaffen. Het parket deelde wel mee dat Annick een erg zware klap op het hoofd gekregen heeft, maar of dat ook onmiddellijk haar dood heeft veroorzaakt, is niet duidelijk.
Het is eveneens onduidelijk of Annick gedood werd in de buurt van de vindplaats of pas later naar het Albertkanaal vervoerd werd en eventueel verder is afgedreven tot in Genenbos.
milou123 schreef:Toen ik las dat ze vermist werd zei ik nog, die word niet levend terug gevonde..
Waar gaat het heen met de wereld??!!
Denk eigenlijk dat ze zo iets minder ''openbaar'' moeten maken omdat het dan snel worde ''nagedaan'' ofzo, eerst hoor je het nooit, erna bijna elke dag..![]()
Ik vind het diep en diep triest, hier zijn geen woorden voor..!
sterkte voor de nabestaanden, en iedereen die er ook iets mee te maken heeft, dus ook in de buurt woondend..
Mientjeuh schreef:Blijkbaar heeft ze ook nog een sms gestuurd naar haar vriend in de aard van "ik voel me misselijk en moet de hele tijd huilen".
milou123 schreef:Toen ik las dat ze vermist werd zei ik nog, die word niet levend terug gevonde..
Waar gaat het heen met de wereld??!!
Denk eigenlijk dat ze zo iets minder ''openbaar'' moeten maken omdat het dan snel worde ''nagedaan'' ofzo, eerst hoor je het nooit, erna bijna elke dag..![]()
Ik vind het diep en diep triest, hier zijn geen woorden voor..!
sterkte voor de nabestaanden, en iedereen die er ook iets mee te maken heeft, dus ook in de buurt woondend..
whisperramse schreef:De jongens uit mijn klas zijn dus verschrikkelijk op dat vlak.
Lopen al heel de dag te zingen; "Er ligt een wijf in de vaart..."
en aan idereen vragen; "Waar is Annique?"
Ik kan er verre van mee lachen
Wens de familie, kennissen en vrienden veel sterkte toe met hun verlies...