Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magicrover schreef:Is uitgezonden worden niet gewoon een risico dat bij het vak hoort? Net zoals een veearts op rare tijden zijn bed uit moet? Okee op rare tijden zijn bed uit moeten is niet te vergelijken met naar een oorlogsgebied worden gestuurd, maar als je altijd al geroepen hebt dat je het zelf allemaal beslist, ja sorry hoor maar dat hoort nu bij het leger. Wel misselijk dat er nu mensen zijn die het op Harry gemunt hebben, maar oorlog is oorlog of je nu "gewoon mens" bent of je bent 3de in de lijn.
Misterylady schreef:Ben het helemaa met magicrover eens.
Hij wil zelf perse gaan. Hij heeft er bewust voor gekozen en wil geen andere behandeling krijgen dan zijn collega's. Daar is ook wel iets voor te zeggen.
En als de pers zich nou eens niet overal ging bemoeien, dan wist niet gelijk de hele wereld dat hij ging.
Laura1989 schreef:Ik ben van mening dat als hij naar Irak wil om daar te vechten, hij dat lekker mag doen. Maar dan moet hij niet verwachten dat de overheid van Engeland hem anders behandeld dan een normale andere soldaat op het moment dat hij krijgsgevangen genomen wordt. En tweede luitenant is nog helemaal niet het hoogste wat er is dus ik denk dat er een beetje ophef om niets wordt gemaakt. Mijn vriend is ook tweede luitenant... Boeiend?!
katiavl schreef:waarom gelukkig die andere soldaten worden er zonder toeten of blazen naar toe gestuurd. Die mogen hun leven wel risceren toch maar gewone mensen.
_Laura schreef:Idd, alsof het niet uitmaakt dat die omkomen oid
ikenindi schreef:laat die gast doen wat ie wil en laat em met rust!