Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stalleke schreef:Misschien ben ik wel heel hard maar ik vind als je in nederland komt wonen moet je je maar aanpassen aan de principes hier!
ma_rie_tje schreef:bij ons is het gewoon zo dat studenten weigeren hun pet af te zetten als er mensen met hoofddoek in de college zaal zitten.
Daarbij gaat het bij deze peiling om een protestants-chirstelijke basis school. Een hoofddoek is een islamitisch iets, als ze graag een hoofddoek opwillen moeten ze niet naar een christelijke basis school gaan.
Mensen, kijk is naar de website, het gaat niet om openbare scholen maar om PROTESTANTS-CHRISTELIJKE scholen.
Malibu_ schreef:pff.. hoofddoek.. is een kenmerk van een geloof.
Als jij daar voor uit komt en je draagt hoofddoek. Absoluut geen probleem mee! Vind het juist goed dat ze daar voor uitkomen!
Dniesjj117 schreef:ma_rie_tje schreef:bij ons is het gewoon zo dat studenten weigeren hun pet af te zetten als er mensen met hoofddoek in de college zaal zitten.
Daarbij gaat het bij deze peiling om een protestants-chirstelijke basis school. Een hoofddoek is een islamitisch iets, als ze graag een hoofddoek opwillen moeten ze niet naar een christelijke basis school gaan.
Mensen, kijk is naar de website, het gaat niet om openbare scholen maar om PROTESTANTS-CHRISTELIJKE scholen.
Vind ik niet. Ik vind het idee om alle Islamieten op een andere school dan Nederlanders te pleuren echt heel slecht. we staan nu al zover van elkaar verwijderd, hoe moeten we ooit harmonieus met elkaar samenleven als we ze allemaal naar hun eigen clubjes jagen? Wat komt er dan na: Alle openbare gebouwen scheiden in Islamitisch of Christelijk? Een hoofddoekje in de klas; heb je er last van? Ik snap sowieso al neit waarom je geen pet op mag in de klas, maar een hoofddoekje kun je neit verbieden.
Tiessie schreef:Moet jij eens proberen op een school bijv in Iran zonder hoofddoek aan te komen omdat je christelijk bent!!! Op een protestants-christelijke schoolvind ik dat ze dit best mogen verbieden.Misschien mag Nederland nog enigszins zijn eigen cultuur behouden?