Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doom schreef:zeer triest voor het hert ..
en dan denk je nog wel dat die diertjes veilig achter het hek zijn ..!![]()
ik weet gewoon niet wat ik hier op moet zeggen ..
welk kan ik je vertellen dat dit weer een hoop pagina's gaat geven en uiteindelijk ook weer een slotje !
Vanwege de discusie wel of geen pitbull.
ik hoop dat mensen nou eens wakker worden en beter gaan letten op hun dieren en met name honden die gefokt zijn voor het vroegere grijpen
LadyElmira schreef:Het zijn de mensen die het slechte gedrag belonen. Daardoor worden deze honden slecht en gevaarlijk. Als een hond niet beter weet dan lief te moeten zijn, en te moeten luisteren..zal hij je niets doen. Want die wordt nu afgemaakt omdat zijn baasje hem niet goed getraint heeft!
Cassidy schreef:Sneu voor het hert, maar die zal wel aan honden gewend geweest zijn, want hoe kan de hond anders bij zijn neus komen?
xx_Horsiex schreef:Nogal logisch.
xx_Horsiex schreef:'De bok was agressief' uhhh.. DUH! Hij wou zijn groep beschermen tegen die hond, echt waar.
En Cassidy, lees het bericht nog eens. Het betreffende hert wou de hond aanvallen met zijn gewei, dan gaat zijn hoofd dus omlaag.
casperrr schreef:xx_Horsiex schreef:Nogal logisch.waarom zou dat nou weer logisch zijn? kon toch ook zijn dat hij keihard zou gaan wegrennen? Of op de grond zou blijven liggen? Beetje domme opmerking.....
casperrr schreef:Hoe kan jij nou weer weten hoe het er daar uitziet? Dát is pas dom, gelijk conclusies trekken zonder dat je weet hoe het er daar uitziet. Het is daar hartstikke groot, ook met bosjes en alles. Het is echt niet zo maar een klein weilandje met een aantal van die beesten op elkaar! Dus hij kón wegrennen!
ShirleyA schreef:De hond kon er niets aan doen?Tuurlijk wilde hij zijn kudde beschermen. Maar wel met agressie.... en gelijk heeft hij hoor. Maar die hond kan er waarschijnlijk ook niets aan doen. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat die dieren er beide niets aan kunnen doen maar nu wel dood zijn.
Citaat:De 'zeer agressieve hond' had rond 10.50 uur het hek rond een hertenkamp aan de Vlissingsestraat kapotgemaakt. Een van de damhertbokken wierp zich volgens de politie op als beschermer van de troep en drong de hond tegen het hekwerk. Op het moment dat hij met zijn gewei wilde aanvallen sprong de hond naar zijn neus en hapte zich vast. Toen de politie tien minuten later ter plaatse kwam had de viervoeter het hert nog steeds vast.