Wat vind jij en waarom, moeten paddo's verboden worden of juist niet??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billie_Ilona schreef:Paddo's gaan niet meer uit je lichaam ,
het blijft in je buik vetten of ergens .
Liesje_Lover schreef:Billie_Ilona schreef:Paddo's gaan niet meer uit je lichaam ,
het blijft in je buik vetten of ergens .
Hoe kom je hierbij?
Liesje_Lover schreef:Ik ben het wel helemaal met jou eens Fitch!
Ik heb ze ook 1x gebruikt. Bij een vriendin thuis, lekker vertrouwd lagen samen op bed nogal gek te doen. Was al met al een hele leuke ervaring, totdat we in bed lagen en maar wakker bleven. Vriendin van me raakte een beetje in paniek maar daarna zijn we toch om 4 uur snachts ofzo in slaap gevallen eindelijk. Was best grappig om een keer te doen.
Fitch schreef:Liesje_Lover schreef:Ik ben het wel helemaal met jou eens Fitch!
Ik heb ze ook 1x gebruikt. Bij een vriendin thuis, lekker vertrouwd lagen samen op bed nogal gek te doen. Was al met al een hele leuke ervaring, totdat we in bed lagen en maar wakker bleven. Vriendin van me raakte een beetje in paniek maar daarna zijn we toch om 4 uur snachts ofzo in slaap gevallen eindelijk. Was best grappig om een keer te doen.
Haha, tof! Hallucineerden jullie ook? Of vertekende alles gewoon een beetje?
Citaat:je kan idd flashbacks krijgen, dat mensen dus na lange tijd van het gebruik hun tripervaring weer herleven, maar dat kom meestal door combinatie met wiet of hasj.
Nezzie schreef:Als mensen denken dat ze die zooi nodig hebben om een leuke avond te hebben, moeten ze misschien maar eens kritisch naar hun leven gaan kijken. Is vast op een andere manier ook leuk te maken.