Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Doet me denken aan die vrouw uit amerika, ze wou tekkels maar ze vond hun blafgeluid te scherp. dus deet ze hem maar naar de da om de banden door te laten snijden zo dat de hond niet meer kon blaffen
Roane schreef:Hier in Culemborg zit er een kynologenclub, een hondenvereniging. Op een veld achter de flats. Stuk of drie flats ofzo. Tja, als die honden aan flyball doen of behendigheid, die worden helemaal blij en blaffen van opwinding. Er is al meerdere malen een klacht ingediend tegen de vereniging dat de honden overlast zouden veroorzaken.
Het is maar net hoe je het bekijkt.
Vanaf de flats werd ook vergiftigd vlees naar beneden gegooid als wraakactie, drie honden zijn er al aan overleden. Toen begonnen de flats te lobbyen tegen een bladverbod en die hebben ze gekregen.
Het is gewoon een actie om de KCC daar weg te krijgen, heel sneu.
Roane schreef:De flats staan er zeker niet tegenaan, maar het galmt en als je je eraan ergert dan hoor je alles.
Elk normaal persoon weet dat honden blaffen, diegene die deze wet heeft goedgekeurd heeft denk ik zelf geen hond.*brengt bezoekje*
Tallie_Ho schreef:Nou, als je in culemborg woont kan je je hond dus wel wegdoen!Wat een belachelijke actie zeg! Degene die het heeft bedacht zal ongetwijfeld de pest hebben aan honden!
Roane schreef:Hier in Culemborg zit er een kynologenclub, een hondenvereniging. Op een veld achter de flats. Stuk of drie flats ofzo. Tja, als die honden aan flyball doen of behendigheid, die worden helemaal blij en blaffen van opwinding. Er is al meerdere malen een klacht ingediend tegen de vereniging dat de honden overlast zouden veroorzaken.
Vanaf de flats werd ook vergiftigd vlees naar beneden gegooid als wraakactie, drie honden zijn er al aan overleden. Toen begonnen de flats te lobbyen tegen een bladverbod en die hebben ze gekregen.
Roane schreef:Tallie_Ho schreef:Nou, als je in culemborg woont kan je je hond dus wel wegdoen!Wat een belachelijke actie zeg! Degene die het heeft bedacht zal ongetwijfeld de pest hebben aan honden!
Ik ga mijn honden dus niet wegdoen.
De KCC zou inderdaad verplaatsen, de gemeente had besloten dat daar een voetbal veld kwam voor allochtone jongeren om ze van de straat te houden. Vonden we niet erg, we waren die flatjes nu ook meer dan beu, maar de gemeente kon ons ook niets beter bieden, dus weigerden we weg te gaan. We gaan niet zomaar weg, alleen als we er iets beter voor terug krijgen (mams werkt daar, kom er ook vaak. Ik vind dat 'blaffen' reuze meevallen maar wie ben ik?)
irene schreef:Roane schreef:Hier in Culemborg zit er een kynologenclub, een hondenvereniging. Op een veld achter de flats. Stuk of drie flats ofzo. Tja, als die honden aan flyball doen of behendigheid, die worden helemaal blij en blaffen van opwinding. Er is al meerdere malen een klacht ingediend tegen de vereniging dat de honden overlast zouden veroorzaken.
De KC moet daar al weg, ze gaan voorlopig naar het veld van Fortitudo aan de Lange Dreef en de gemeente gaat nog in overleg voor een definitieve plaats.