Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sim0ne schreef:ja, maar je moet het wel menen wat je tegen die rijst zegt, dus ik vind het eigenlijk jereinste rijstmishandeling. Als rijst gevoel heeft, moet je het dus ook met respect tegemoettreden...
Sim0ne schreef:ja, helaas wel. Ik ben geheel wetenschappelijk opgevoed en geloof niet in dit soort experimentjes. Je zou wel minstens 10 potten van de ene en 10 potten van de andere soort moeten nemen en dan nog een keer herhalen.. Dan ga ik er eens over nadenken...
Sim0ne schreef:ja, maar je moet het wel menen wat je tegen die rijst zegt, dus ik vind het eigenlijk jereinste rijstmishandeling. Als rijst gevoel heeft, moet je het dus ook met respect tegemoettreden...
Sim0ne schreef:het idee is leuk toch..... als je je verveelt...
Sim0ne schreef:ja, helaas wel. Ik ben geheel wetenschappelijk opgevoed en geloof niet in dit soort experimentjes. Je zou wel minstens 10 potten van de ene en 10 potten van de andere soort moeten nemen en dan nog een keer herhalen.. Dan ga ik er eens over nadenken...
runningkawa schreef:Ik geloof wel in positieve energie en negatieve energie
En aangezien het hele universum uit energie bestaat geloof ik dit wel.
Maar of iemand die het niet hierin geloofd positieve energie naar zo'n potje kan sturen geloof ik dan weer niet
Dus daarbij zal de test vast misslukken
runningkawa schreef:Arabesk, waarom is dat aan mij gericht?