Ik heb gisteren het begin niet gezien, maar haar verhaal heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Ongelovelijk wat die vrouw allemaal heeft meegemaakt (en haar kinderen!) Ze heeft er ook een boek over geschreven begreep ik gisteren, ontsnapt uit het land van de vrijheid.
Ik heb het ook gezien, en ik was ook erg onder de indruk.. Pfff wat die vrouw mee heeft moeten maken zeg. Ze werd eigenlijk gewoon gehersenspoeld en als kindermachine gebruikt, waarna die man haar heel slecht behandelde, onzedelijke dingen met haar kinderen deed en de hond voor haar zoontjes ogen doodschoot Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar het boek, zou het best willen lezen. Het klonk allemaal zo onwerkelijk zeg Dat haar eigen vader haar zo bij die sekte heeft afgeleverd...
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 22-03-07 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb t ook gezien. Was echt heel heftig wat die vrouw allemaal heeft meegemaakt! Ongelofelijk dat dat soort dingen nog steeds gebeuren! Boek heb ik niet gelezen maar wil ik nog wel gaan doen.
Het boek heb ik gelezen, heel raar om te zien hoe zo'n persoon zo snel onder invloed van die mensen komt te staan. Ik vond het wel heel jammer dat ze niets of nauwelijk vertelde waar de sekte zich mee bezig hield, maar ik begrijp dat ze dit heeft gedaan uit bescherming van haar gezin en haar zelf, aangezien ze nog steeds (tenminste zo werd het mij duidelijk in haar boek) bedreigd werd door de mensen uit de sekte.
Ik vond het heel mooi om te lezen hoe ze er ineens genoeg van kreeg en koos voor haar eigen leven.
Ik heb het ook gezien. Erg indrukwekkend. Maar wat een lef om zo op tv te komen met je verhaal. Echt heel erg knap van haar. Ik zou het niet durven denk ik. Zeker wat haar ex-man ooit heeft gezegd:
'you don't know when, you don't know where, but I will kill you...'
volgens mij blijf je dan je leven lang over je schouder kijken... Helemaal na zo'n dreigement, en dat je wéét dat er over de hele wereld van die secte-leden zitten... en hij zal wel hoog in aanzien staan bij die leden omdat t de zoon van die leider is... Dus weet jij veel wat mensen ervoor over hebben om hem tevreden te houden en hun geheimen stil te houden... akelig hoor