Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Maar zelfs de Belgische antirookorganisatie Rodin-stichting vindt de button wel erg stigmatiserend: het lijkt op de jodenster van de nazi's. "Misschien gaan leerlingen het juist wel cool vinden of ontstaat een heksenjacht", vreest Wim Oscé van de Rodinstichting.
faye schreef:Ik vind het echt niet kunnen
Lijkt idd de nazi's wel met hun jodensterren, lekker stigmatiseren.
Cyntje schreef:Ik vind dit echt te ver gaan,...
Ik ben zelf te dik moet ik dan met een button rondgaan lopen van de MacKom op zeg,... schaf dan een rookverbod aan
Frouk schreef:er zijn tegenwoordig toch zoveel scholen met aparte rokers ruimtes? of buiten roken? Dan heeft niemand er last van lijkt me..
Ik vind dit wel een beetje een overdreven actie moet ik zeggen... Al ben ik zelf een niet roker... Roken in kroegen/disco's en restaurants vind ik 10x vervelender!
Frouk schreef:In nederland helaas nog wel...
faye schreef:Ik vind het echt niet kunnen
Adriana schreef:faye schreef:Ik vind het echt niet kunnen
Helemaal mee eens, ik rook zelf dan niet. Maar echt last heb ik er ook niet van dat anderen het wel doen. Organisaties moeten eerst zelf maar eens beter nadenken wat voor acties ze bedenken!
Adriana schreef:faye schreef:Ik vind het echt niet kunnen
Helemaal mee eens, ik rook zelf dan niet. Maar echt last heb ik er ook niet van dat anderen het wel doen. Organisaties moeten eerst zelf maar eens beter nadenken wat voor acties ze bedenken!