Ik koop nooooit iets via de telefoon, luister zelfs de praatjes nooit aan, maar drie weken terug werd ik gebeld. Wij schijnen ooit iets bij *bekend merk* besteld te hebben via internet en dat klopte helemaal (pak stond nog op de plank namelijk) Wij waren nu uitverkoren om voor onze hond (meneer noemt ras en gewicht van onze hond, dus ik dacht, dat klopt helemaal) voor maar 5 euro brokken te krijgen, waarmee hij 2 maanden zoet zou zijn. Dit als een soort proefpakket. Ik hoor de meneer nog zeggen dat er maar heel weinig mensen zijn die deze mogelijkheid krijgen, want normaal kost zo'n pakket €50,-Eenmalig zou die 5 euro afgeschreven worden, zodra het pakket binnen zou zijn. Dit zou ongeveer 3 á 4 weken duren. Prima, Anne dacht zit wel goed, kom maar op met die goedkope brokken en ik ging dus akkoord.
Vandaag echter, komt er een pakje van Amivita heel erg klein. Ik maak het open en wat zit erin? Voedingssuplementen om een hond actiever te maken. Absoluut NIET wat ons beloofd was.
Daarbij komt dat, mits we niet binnen een week via de post melden dat we dit niet willen, elke maand nu zo'n pakketje krijgen en er automatisch 50 euro van mijn rekening gehaald gaat worden.

Uhm... niet echt afgesproken dus!
Tik ik net Amivita - Pet's Energy in op google en wat blijkt?! Honderden mensen opgelicht!
Mocht je dus gebeld worden voor zo'n actie --> NIET AKKOORD GAAN!!
Dat had mn vriend ook...werd hij gebeld, u heeft een minicooper gewonnen! Mooi niet dus....
omdat mijn vader wel eens iets voor de hond aangevraagd heeft via internet?

Dat komt regelmatig voor; jij koopt een nieuwe computer, je geeft je gegevens aan het verkoopadres. Die spelen het op den duur weer door naar bijvoorbeeld KPN. 2 weken later wordt jij door een of ander grietje gebeld die je een internet abonnement probeert aan te smeren. Toeval? No way...