Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Je kinderen ontvoeren naar het buitenland is altijd slecht voor de kinderen!
Hannanas schreef:Blije mams, arme paps.
Whiz schreef:Ik meen dat de vader het helemaal niet zo slecht met de kinderen voor had. Ik heb een documentaire gezien met de vader er in. Hij beweert juist dat de moeder van de kinderen niet goed voor ze kan zorgen omdat de vrouw nog niet eens voor zich zelf kan zorgen en dat de moeder van deze moeder voor de dochter zorgt. Het is natuurlijk nooit goed om kinderen ongevraagd mee te nemen. Maar elk verhaal heeft 2 kanten.
Whiz schreef:Ik meen dat de vader het helemaal niet zo slecht met de kinderen voor had. Ik heb een documentaire gezien met de vader er in. Hij beweert juist dat de moeder van de kinderen niet goed voor ze kan zorgen omdat de vrouw nog niet eens voor zich zelf kan zorgen en dat de moeder van deze moeder voor de dochter zorgt. Het is natuurlijk nooit goed om kinderen ongevraagd mee te nemen. Maar elk verhaal heeft 2 kanten.
Whiz schreef:faye schreef:Je kinderen ontvoeren naar het buitenland is altijd slecht voor de kinderen!
Ontvoeren .. ja..
Meenemen nee...
Maar goed zoals ik al zei het is natuurlijk nooit goed om kinderen ongevraagd mee te nemen.
russel schreef:Ik snap je echt niet hoor.
Je doet nu alsof het niets met een verbroken relatie te maken heeft, vader vind dat zijn kinderen niet in een westerse maatschappij grootgebracht mogen worden en dat die kinderen zo veerkrachtig zijn dat ze wel met een onbekende oma en taal binnen no-time lekker gelukkig met hun vriendjes buiten gaan spelen en hun eigen moeder wel rap vergeten zijn want ze zijn o zo gelukkig.